En Babbelt lekker verder.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:51 schreef engine het volgende:
Na haar eerdere pitstop loopt Babbel nu weer lekker haar rondjes.
Jij hebt invloed op de stream?quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan verander ik altijd de stream
genotquote:
Ik ook uitgemolkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik kan het ook al een week ofzo echt niet meer aanzien. En vandaag ook weer die gesprekken aan anderen overdreven giechelig vragen wat zij denken dat JW van haar vindt echt klaar meequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vervelend ventjequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Babette die even 'een hijsje' komt halen: ik heb je een halve dag niet gesproken he!!!
Dan had ie er naast moeten gaan lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Babette die even 'een hijsje' komt halen: ik heb je een halve dag niet gesproken he!!!
Als je Marciano tegen vrouwen hoort, dan denk je dat hij ze het liefste aan een halsband vast zou willen leggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan had ie er naast moeten gaan lopen
alles wat hij tegen haar zegt klinkt zo dwingend en verongelijkt![]()
Tiano is een owner zei ik toch alquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan had ie er naast moeten gaan lopen
alles wat hij tegen haar zegt klinkt zo dwingend en verongelijkt![]()
Limburg rulesquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef HopScotch het volgende:
Isaac baalt als een stekker dat Babette door wil gaan. Dat wordt een lange nacht voor 'm.
Z’n ketting met ijzeren bal eraanquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je Marciano tegen vrouwen hoort, dan denk je dat hij ze het liefste aan een halsband vast zou willen leggen
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TVquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef HopScotch het volgende:
Isaac baalt als een stekker dat Babette door wil gaan. Dat wordt een lange nacht voor 'm.
24 uur is toch 24 uur.quote:Op zondag 30 april 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie dan willen gaan slapen ? Dan zou ie toch Nationaaal falen voor TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |