Dat moment is sowieso altijd gewoon in het stadion.quote:Op zondag 30 april 2023 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik teer wel op de keren dat ik in de jaren '90 ben geweest, bekertjes, kampioenen.
Toen ik die fakkels zag 6 jaar terug was ik blij dat ik niet gegaan was, daardoor was er niks te zien van het moment suprême.
Dag van de wedstrijd zelf vind ik eigenlijk het mooist. Die huldiging is leuk voor de dagjesmens.quote:Op zondag 30 april 2023 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik teer wel op de keren dat ik in de jaren '90 ben geweest, bekertjes, kampioenen.
Toen ik die fakkels zag 6 jaar terug was ik blij dat ik niet gegaan was, daardoor was er niks te zien van het moment suprême.
Mwahquote:Op zondag 30 april 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
Dat hele huldigen is wat overdreven, werd eigenlijk alleen voor Europese prijzen gedaan, weet niet meer precies wanneer de omslag is gekomen, maar gezien de opkomst in het algemeen wel behoefte aan blijkbaar.
Ik zou niet zo snel op zuid gaan zitten dan, kan je beter gewoon naar het centrum gaan en vanaf daar de tram pakken.quote:Op zondag 30 april 2023 11:35 schreef Ramboetan het volgende:
Wat zijn leuke café’s in rotterdam zuid waar je normaal heen kan gaan als je voor Ajax bent, maar gewoon kan beamen dat Feyenoord dit jaar veel beter is. Ga zo de trein pakken met een vriendin namelijk en een cafeetje voor de wedstrijd lijkt me wel gezellig.
Cafe het Haantjequote:Op zondag 30 april 2023 11:35 schreef Ramboetan het volgende:
Wat zijn leuke café’s in rotterdam zuid waar je normaal heen kan gaan als je voor Ajax bent, maar gewoon kan beamen dat Feyenoord dit jaar veel beter is. Ga zo de trein pakken met een vriendin namelijk en een cafeetje voor de wedstrijd lijkt me wel gezellig.
Flauw, maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 30 april 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel op zuid gaan zitten dan, kan je beter gewoon naar het centrum gaan en vanaf daar de tram pakken.
Nee niet flauw, zuid heb je wel genoeg leuke oude kroegjes maar ik zou dat vandaag toch achterwege laten, laat staan met je vriendin. Genoeg leuks in het centrum en daar gaan vervelende groepjes toch niet zitten jagen.quote:
niet op zuid of bij het stadhuisplein gaan zittenquote:
Schuld van @Calandquote:Op zondag 30 april 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
door diie nieuwe hoofdletter in de titel herken ik het topic niet snel als ik er langs scroll
graag fixxen
@:onlogisch
Zonder hoofdletter G. Graag weghalen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schuld van @:Caland
Het was altijd al 'Het Grote Feijenoordtopic'
maakt niet uitquote:Op zondag 30 april 2023 11:35 schreef Ramboetan het volgende:
.
En nee natuurlijk heb ik geen Ajax spul aan.
POLLquote:Op zondag 30 april 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niks mis met de ‘Grote’ maar kunnen we het alsjeblieft gewoon het grote Feyenoordtopic noemen? Alleen drank80 noemt het nog Feijenoord en vindt het belangrijk dat het nog zo genoemd wordt (ook al is hij verder helemaal niet bezig met ons).
Het was ook een traditie dat we altijd bij Ajax verloren en daar zijn we dit seizoen ook eens mee gekapt.quote:Op zondag 30 april 2023 15:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van mij mag 'grote' wel weg uit de titel. Hoe de club wordt gespeld maakt me dan minder uit, maar het is wel een soort Fok-traditie (sinds 2002) om het te spellen als Feijenoord en dat vind ik ook prima.
quote:Op zondag 30 april 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niks mis met de ‘Grote’ maar kunnen we het alsjeblieft gewoon het grote Feyenoordtopic noemen? Alleen drank80 noemt het nog Feijenoord en vindt het belangrijk dat het nog zo genoemd wordt (ook al is hij verder helemaal niet bezig met ons).
Scrummie heeft Scrummie2.0 en Scrummie3.0 ingeschakeldquote:Op zondag 30 april 2023 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In een minuut van 6-4 naar 6-8
VERMOEDENS VAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |