quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die best graag naar de trainingen kijkt en de bijbehorende analyses hoort?
Nee hoor, alleen drie in een weekend is wat veel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die best graag naar de trainingen kijkt en de bijbehorende analyses hoort?
Vrijdag is officieel geen weekend, opgelost.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen drie in een weekend is wat veel.
Dan doen ze op vrijdag maar iets joligs wat losstaat van het kampioenschap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag is officieel geen weekend, opgelost.
Meer kijkers is meer geldquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de achterliggende reden is, ze willen "gewoon" meer actie zien op de baan gedurende het weekendvrijdag.
Ja, bedoelde ik eigenlijk ook, dat de kijker het hele weekend gaat kijken en niet enkel zaterdag en zondagquote:
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik eigenlijk ook, dat de kijker het hele weekend gaat kijken en niet enkel zaterdag en zondag
Je bent niet alleenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Oh het is half vier, ik maar denken drie uur![]()
hoezo niemand?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.
De overgrote meerderheid zit toch echt op werk/school. Heeft niets te maken met een ritmequote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo niemand?
Jij spiegelt iedereen aan je eigen ritme.
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijdquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid zit toch echt op werk/school. Heeft niets te maken met een ritme
bij mij op het werk werd f1.tv gestreamed.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Jij spiegelt iedereen aan je eigen ritme.
precies datquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijd
nog beter!quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:18 schreef wdn het volgende:
[..]
bij mij op het werk werd f1.tv gestreamed.
Er wonen alleen niet zo veel mensen die F1 kijken in de helft van de wereld waar er wel gekeken kan worden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijd
Dat laatste is ook gewoon subjectief.. tegenwoordig zijn er punten te verdienen op een zaterdag, in een normaal weekend is dat niet zoquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.
Die compleet random tijden zullen de kijkcijfers ook geen goed doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Sprintrace is sowieso altijd later op zaterdag ja, alleen heb je nu het tijdverschil waardoor het alsnog iets eerder isquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Leuk in een jaar dat het kampioenschap spannend is, dus niet nu. Nu gaat het nergens over.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste is ook gewoon subjectief.. tegenwoordig zijn er punten te verdienen op een zaterdag, in een normaal weekend is dat niet zo
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk in een jaar dat het kampioenschap spannend is, dus niet nu. Nu gaat het nergens over.
ja laten we dat ook doen, eind van het seizoen ineens de hele speeldagen op de schop gooienquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?
Nee, maar dan zou het nog ergens over gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |