... tenzij je een (meer) dominante vrouw bent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:11 schreef Tirza- het volgende:
Is toch een beetje gek om je te laten ‘domineren’ door een man wetende dat hij zelf ook gedomineerd word door andere mannen.
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:24 schreef Azula2.0 het volgende:
Vroeger had ik er nog wel iets mee gekund misschien maar in deze tijd begint het met bi en dan zit je over een jaar of drie opeens met een wijf met knokige poten en een schaduwbek op de bank.
Echte mannen zijn moeilijk te vinden.
Figuren met poep aan de stok?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hetero mannen onderling hebben het ook niet zo op figuren met poep aan de stok.
Ik ben zelf een vrouw die ook op vrouwen valt maar lang geleden toen ik moeder werd besloten om daar nooit meer iets mee te doen. Ik weet dat van mijzelf 100% gegarandeerd. Zulke dingen passen niet binnen een gezin. Het zou dus kunnen mits hij een kant heeft gekozen en je het visuele even weg denkt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?
Ah, het is inderdaad bedoeld als tokkiemanier om homo's aan te duiden? Duidelijk dan. Maar nee, normale heteroseksuele mannen hebben onderling bepaald geen moeite met homoseksuele mannen. Geen idee hoe je je dat voor zou stellen ook, dat twee heteromannen onderling zitten te roddelen over "ieuw gadver die ene van Netwerk doet het met mannen, ieeeuww gedver"?quote:
Nope geen zin in discussiequote:Op zaterdag 29 april 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het is inderdaad bedoeld als tokkiemanier om homo's aan te duiden? Duidelijk dan. Maar nee, normale heteroseksuele mannen hebben onderling bepaald geen moeite met homoseksuele mannen. Geen idee hoe je je dat voor zou stellen ook, dat twee heteromannen onderling zitten te roddelen over "ieuw gadver die ene van Netwerk doet het met mannen, ieeeuww gedver"?
quote:
heren van de mannenliefde. Achterladers. Bruinwerkers. Kontenbonkers. Poepaanstampers. Poten. Flikkers.quote:
Dit dus. Alsof het nog iets uitmaakt als je verliefd bent.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
Sinds wanneer zijn biseksuele mannen vrouwelijke mannen?
Hier totaal geen probleem mee. Zélfs redelijk opwindend!
Net zoals andere mensen met een seksuele voorkeur voor andere mensen? En de biseksueel is iig geen bekrompen homofoob zoals in dit topic en dat scoort juist goed bij vrouwen die niks met conservatieve altrightkneusjes hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |