Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiekquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.
Vintage is nu toch hipperdepipquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiek
Zo kan je het ook horen , maar hij had het ook over kledingquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
12 kerstbomen is huis ! Gezellig 😂
Ik dus ook, ik twijfel wel aan zijn verhaal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.
Ik twijfel ook hoor, Isaac kijkt eerst naar de persoon waar hij mee praat en komt dan pas met een onderwerp.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik twijfel wel aan zijn verhaal.
Precies, hij zit Erik een beetje naar de mond te praten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik twijfel ook hoor, Isaac kijkt eerst naar de persoon waar hij mee praat en komt dan pas met een onderwerp.
waarom? Klinkt wel een beetje als een vooroordeelquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet , vooroordelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, hij zit Erik een beetje naar de mond te praten.
Klopt ja, dat is wel een beetje een vooroordeel wat ik over Isaac heb.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
waarom? Klinkt wel een beetje als een vooroordeel![]()
Tegenwoordig is dat zelfs in die wereld geen taboe meer
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is wel een beetje een vooroordeel wat ik over Isaac heb.
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook merken kopen in kringloopwinkels .. Second hand klinkt meer sjiek
Weet niet of hij daar over zou liegen maar ik had het ook echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zegt ook meer over de verwachtingen en (voor)oordelen van kijkers dan van Ice zelfquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..
Is overigens niets mis mee hoor.. ik kom er ook weleens. Alleen naar kleding kijk ik nooit.
Zeker niets mis mee, spullen een tweede, derde, vierde kans gunnen isquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik wel maar had dat van hem niet verwacht omdat hij zo Pietje precies is..
Is overigens niets mis mee hoor.. ik kom er ook weleens. Alleen naar kleding kijk ik nooit.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker niets mis mee, spullen een tweede, derde, vierde kans gunnen is
Klopt, het zegt wat over mijn verwachting van Isaac, niets mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zegt ook meer over de verwachtingen en (voor)oordelen van kijkers dan van Ice zelf
het is niet eens zozeer dat het onderwerp "de kringloopwinkel" is, maar meer nog dat Isaac dus een onderwerp zoekt bij zijn gesprekspartner en daar dan erg over door gaat. Een onderwerp wat die ander dus na aan het hart ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |