Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
Bern en Eunice op stream.. dan ga ik heel snel naar de andere stream
Niet te doen iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.
Klopt maar een stream met Bern en Eunice trek ik niet om te volgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die andere stream hoor je iedereen door elkaar. Kan er niks van volgen zo.
Dat klopt, sinds de laatste keer sex tussen Wanda en Jasper mag hij niet meer bij haar liggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:35 schreef lojanda het volgende:
Nu ik Wendy en Jasper samen in de hottub zie moet ik denken aan de tijd dat ze zowat elke nacht samen sliepen. Dat is volgens mij sinds Wanda weg is niet meer voor gekomen..
En nu zeker niet meer want ze kan dat nu live volgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat klopt, sinds de laatste keer sex tussen Wanda en Jasper mag hij niet meer bij haar liggen
Moraima vermaakt zich nog prima met haar vakjes inkleuren.. ze schiet weer in een hoestbui en roept”nou Moraima” en blijft gewoon door schilderenquote:
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Ice koopt tegenwoordig 1x in de maand in de kringloop winkel zijn kleding
En kleding zei hij netquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.
Iedere maand een kerstboom kopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij kleding inleveren en bijvoorbeeld een kerstboom kopen.
Isaac?? Dat had ik echt niet van hem verwacht.. dacht dat hij erg van de merken was.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Ice koopt tegenwoordig 1x in de maand in de kringloop winkel zijn kleding
Eunice had gisteren al een duik genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |