Tja, liever een keeper die ballen tegenhoudt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ruud houdt zich aan zijn woord. Zoal ze met die Drommel omgaan vind ik echt heel netjes.
Ja stond er doorgaans maar een andere keeper in de goal hè?quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, liever een keeper die ballen tegenhoudt.
Daar is hij weer hoor, de meeloper met alle clubs, liefst heb ik geen keeper bij PSVquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, liever een keeper die ballen tegenhoudt.
Vrees het ook. Plus na alle overwinningen tegen Ajax om prijzen laatste 2 jaar (2 keer JC Schaal, 1 keer beker) verwacht ik eigenlijk wel dat het dubbeltje weer een keer de andere kant opvalt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
PSV met Drommel op doel en bij Ajax zijn Alvarez en Kudos terug. Het zal in ieder geval een stuk spannender worden dan afgelopen weekend.
PietjeAidsquote:Op zondag 30 april 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrees het ook. Plus na alle overwinningen tegen Ajax om prijzen laatste 2 jaar (2 keer JC Schaal, 1 keer beker) verwacht ik eigenlijk wel dat het dubbeltje weer een keer de andere kant opvalt.
Meelopertjequote:Op zondag 30 april 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrees het ook. Plus na alle overwinningen tegen Ajax om prijzen laatste 2 jaar (2 keer JC Schaal, 1 keer beker) verwacht ik eigenlijk wel dat het dubbeltje weer een keer de andere kant opvalt.
quote:
Mwah niet echt. Niet alsof we iets bijzonders hebben gepresteert om in de finale te komen he. Vorige week wat leuker/belangrijkerquote:
De laatste uit tegen AZ kan voor PSV ook nog wel belangrijk worden, als Ajax het voor die tijd al niet verkloot heeft.quote:Op zondag 30 april 2023 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mwah niet echt. Niet alsof we iets bijzonders hebben gepresteert om in de finale te komen he. Vorige week wat leuker/belangrijker
Gezien het belachelijk simpele bekerprogramma voelt het voor PSV inderdaad bijna als een Cruijffschaal ja.quote:Op zondag 30 april 2023 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mwah niet echt. Niet alsof we iets bijzonders hebben gepresteert om in de finale te komen he. Vorige week wat leuker/belangrijker
quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste doelpunten voor een club met het hoofd in de 21ste eeuw. Is wel van begin 2022 geloof ik deze.
Compleet debiel die Willem.
quote:Maar ga een kijken hoeveel goals hij maakt met de zijkant en achterkant van z’n hoofd. Dat is toch een beetje angstig
Hij raaskalt, dat is wat anders.quote:Op zondag 30 april 2023 16:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Leuke clickbait-headline, je weet gewoon dat duizenden mensen daar om gaan schuimbekken zonder het artikel te lezen of de podcast te beluisteren.
Nouja dit dus.quote:Op zondag 30 april 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |