quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig zin in morgen en dat komt voornamelijk omdat er gevoelsmatig niets te winnen valt. Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen gezien dat vele malen belangrijker is op dit moment. Mocht je verliezen dan is dat jammer maar een zoveelste indicatie van wat wij allang weten over dit elftal.
Dat staat er toch niet? Er staat alleen dat als we zo dag winnen we ook de andere wedstrijden tegen psv hadden kunnen winnen. Waar iedereen die er op reageert het oneens mee is, want het klopt ook niet en werkt zo niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ook geniaal hoe dat werkt in die hersenen
"Als je wint heb je eigenlijk vier wedstrijden gewonnen van PSV en was je tevens kampioen (ondanks dat we elf punten achter Feyenoord staan en nog vier loodzware wedstrijden krijgen)"
"Als je verliest is het bewijs dat deze selectie niveau Heerenveen is en dat we terecht vierde staan"
En dit dan gewoon ZONDER ENIGE IRONIE schrijven
En het dan raar vinden dat jullie een beetje tot de orde geroepen worden. Hardop gelachen.
Kijken hoe lang de JA MAAR FEYENOORD reflex vandaag gaat duren.
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Document1 het volgende:
Vermoeiende act en Feyenoord onwaardig.
Bohh:quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef henkklaas1994 het volgende:
Heitinga toont op de persconferentie weer aan dat het een grijze muis is. Wat een amateurpsycholoog. Alleen maar nikszeggende kreten en heeft een nieuw mooi woord verzonnen: succesmomenten.
Wat vond hijzelf succesmomenten?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef henkklaas1994 het volgende:
Heitinga toont op de persconferentie weer aan dat het een grijze muis is. Wat een amateurpsycholoog. Alleen maar nikszeggende kreten en heeft een nieuw mooi woord verzonnen: succesmomenten.
Dat zit er bij sommigen heel diep ingesleten, het zal nog heel lang duren voordat dit weg is, als het ooit al verdwijnt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.
tadic een balletje breed naar berghuisquote:
Ben zelf trouw Feyenoorder, seizoenskaart en al, maar je zou maar zo bezig met de andere club terwijl je eigen club het fantastisch doet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.
Hij moest het 5 keer terugkijkenquote:
We zitten niet allemaal op Harvard Klaas.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij moest het 5 keer terugkijken
na 1 keer snapte hij er niets van
na 2 keer snapte hij er nog minder van dan de eerste keer
na 3 keer dacht hij het te snappen maar wilde bevestiging
na 4 keer dacht hij nu snap ik het maar ik wil ht zeker weten
na 5 keer dacht hj nu weet ik het zeker wat ik gezien heb
EEN JAAR OF VIJF!!! Ik hoop een week of vijf.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We horen over een jaar of 5 niks meer van die dwaas gelukkig
Ik hoop dat die morgen ongelukkig valt van een trapjequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EEN JAAR OF VIJF!!! Ik hoop een week of vijf.
Het leek erop dat het hier ging over wedstrijden verliezen, dat klopt dan wel.quote:
Ik lach met je mee klaas.quote:
Ik geloof niet dat Heitinga 10 jaar hoofdtrainer zal zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek erop dat het hier ging over wedstrijden verliezen, dat klopt dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |