In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder reddenquote:
Hoeveel had zij er nu 2?quote:
Jeff is geweldig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
ik zie vooral eiken staanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en het Miertje-Excuus... Harde Boomstam
Lees streamverslagen van DOT. Ze doet er extra moeite voorquote:
Facts, only factsquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
Waaibomenhout?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie vooral eiken staan
Zoe heeft wat anders
Whut? Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik weet dat Mirthe en Sas etc om dergelijke redenen weg willen hebben. Ik hoop alleen, als ze blijven zien dat hij de opdrachten goed doet, dat ze ‘te bang zijn’ om hem te nominerenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat meer over zijn uitbarstingen bepaalde personen
Ga het even vermelden, terwijl Dot er een link in gooit, wat de opdracht isquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder redden
Dat maak jij ervan. Als jij vindt dat goed zijn in veel soorten opdrachten gelijk staat aan geweldig zijn… lijkt mij wat kort door de bocht, maar primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |