quote:Op donderdag 27 april 2023 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb de Retro vliegtuigjes puur omdat ik geen hoofdprijzen ga betalen voor de G1 reeks uit 1984.
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kostenquote:
Die had je toch al?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kosten
Nee, ik heb MP-13.quote:
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze beide had![]()
De RP is wel de moeite hoor.
Hier nog op voorraad, 1 stukquote:Op donderdag 27 april 2023 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZ
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:15 schreef Faxie het volgende:
Hun volgende release is Blaster dacht ik. Ik ga die niet halen overigens, want ben heel tevreden met de DS versie.
Lord is een druk bezet man.quote:
Don't try to tempt me, Frodo!quote:
Hehe +1quote:Op donderdag 27 april 2023 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.
Laatste FT hier is Parkour/Cliffjumper. Heel erg klein
Why shouldn't I buy more transformers?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lord is een druk bezet man.
[..]
Don't try to tempt me, Frodo!
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorderquote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorder
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is wel tof jaHoop dat ze opschieten met blitzwing, want de alternatieven doen het m niet voor me. Net een nieuwe verschenen weer, maar mist de MP esthetiek vind ik. Ik koop geen placeholders meer.
Net nog even snel de eerste van MS legends bruticus besteld
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.
Heb je trouwens CangToys versie van Snarl gezien? Die ziet er vet uit
Ik heb ze alle 6 ook in preorder. CT verwacht deze in oktober uit te brengen. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.
Zal eens zoeken.
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Dus op den duur heel veel waard wellicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Meh, ik heb ze voornamelijk uit '85. Dus met rub signs.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus op den duur heel veel waard wellicht.
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Ja, maar jullie zijn de diehards.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |