SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 27-04-2023 15:38:22 ]RED ONS HENNIEGOD
Giannis is natuurlijk wel degene die echt het verschil maakt daar, dat doet Herro niet. Zou ze wel sieren op het in ieder geval te benoemenquote:Op donderdag 27 april 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
De mannen bij TNT in de studio melden als ze over de Heat Bucks series (upset) praten steeds dat Giannis door z'n blessure paar keer niet mee kon doen, en dat is uiteraard een terecht excuus en maakt veel uit voor de Bucks, maar geen enkele keer noemden ze dat de Heat Herro (een starter die best wat scoort meestal, ball handler) mist, en weliswaar minder van invloed, Oladipo. Terwijl de Bucks verder voor zover ik weet compleet waren. Waarschijnlijk omdat ze zelf allemaal hadden voorspeld dat de Bucks zouden winnen, zelfs toen de Heat 3-1 voorstonden. (GUARANTEED)
Ze lieten iets zien van Lopez free agent en Middleton had een player option.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis is natuurlijk wel degene die echt het verschil maakt daar, dat doet Herro niet. Zou ze wel sieren op het in ieder geval te benoemen![]()
3 potten met blessure, waarvan ze er ook nog 1 winnen, en dan 2 bizar goede games van Butler die je nipt verliest en je seizoen zit erop. Tja. Ik had ze als winnaar, maar 4-1 verliezen is redelijk duidelijk. Die zullen misschien ook gaan nadenken of ze met Middleton/Holiday door willen, al speelden die niet per se slecht geloof ik, maar er zijn vast opties om moves te maken met die 2.
Lopez zou ik wel behouden als ik hen was, dat is wel een top center voor wat de Bucks anders kunnen krijgen denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze lieten iets zien van Lopez free agent en Middleton had een player option.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een idee wat (voor game 1) de odds waren voor de serie Heat - Bucks? Ik zie dat voor de wedstrijd van afgelopen nacht de Bucks ongeveer 1.15 stonden, maar kan de odds voor de hele serie nergens vinden.
quote:The Bucks are now (game 5) +115 to win the series after starting out as huge favorites at -1,200; the Heat are -140 after starting at +700.
quote:
Sowieso kon je verwachten dat Miami redelijk kans had het beter te doen dan een normale '8ste plek team' gezien hun potentie. Dat ze 7e stonden en play-ins moesten spelen om de playoffs te mogen halen lag ook best aan dat ze gedurende het seizoen zo goed als nooit met hun sterkste team konden spelen maar er iedere keer wel iemand of meerderen waren die geblesseerd waren. Naast dat ze wisselvallig waren en veel slechter schoten dan diezelfden normaal hadden laten zien dat ze kunnen (van de beste of een van de beste 3 punts schietende teams naar een van de slechtste, zo goed als zelfde spelers). Toen ze eerst 7e leken te gaan worden en tegen Boston moesten had men het er al over dat ze het Boston lastig zouden maken, maar blijkbaar tegen de Bucks dacht niet iedereen dat.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik zag ergens een kopje van zo'n Amerikaanse site met 'grootste stunt ooit!!', maar ik neem aan dat er wel vaker odds van 8 en (beduidend) hoger hebben gewonnen
Wel een mooie stunt natuurlijk, dat zeker
Ik kwam dit toevalig tegen:quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een idee wat (voor game 1) de odds waren voor de serie Heat - Bucks? Ik zie dat voor de wedstrijd van afgelopen nacht de Bucks ongeveer 1.15 stonden, maar kan de odds voor de hele serie nergens vinden.
Daar zijn wel enkele voorbeelden van terug te vinden ja, de 1994 Supersonics die eruit gegooid werden door de Nuggets, of de Knicks die de Heat eruit gooiden in 1999, of de Warriors die de Mavs eruit gooiden in 2007, het is allemaal niet nieuw, maar het gebeurt wel vrij weinig.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik zag ergens een kopje van zo'n Amerikaanse site met 'grootste stunt ooit!!', maar ik neem aan dat er wel vaker odds van 8 en (beduidend) hoger hebben gewonnen
Wel een mooie stunt natuurlijk, dat zeker
quote:Basketbalster Griner over gevangenschap in Rusland: 'Soms wilde ik opgeven'
https://nos.nl/artikel/24(...)oms-wilde-ik-opgevenquote:Volgend jaar verschijnt er een boek waarin Griner vertelt over de "schrijnende ervaringen" in Russische detentie.
De intensiteit waarmee de Kings verdedigen (van wat ik zo even zag) is wel iets wat je niet vaak meer ziet. Hoewel men ze soms ook wel weg laat komen met fouten die ze daarbij maken. Maar het zag er verstikkend uit soms voor de Warriors.quote:
Ook hoe ze eruit kwamen op de counter en dan sjokten de Warriors terugquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De intensiteit waarmee de Kings verdedigen (van wat ik zo even zag) is wel iets wat je niet vaak meer ziet. Hoewel men ze soms ook wel weg laat komen met fouten die ze daarbij maken. Maar het zag er verstikkend uit soms voor de Warriors.
Wat vinden we hier van?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook hoe ze eruit kwamen op de counter en dan sjokten de Warriors terug
35 miljoen per jaar voor Jordan fucking Poole lijkt me ook wat overdreven eerlijk gezegd.quote:Jordan Poole in the playoffs so far: 12.7 PTS 2.3 REB 3.2 AST on 33/24/76 splits (46.8% TS). He is about to start a 4 year 140 million dollar contract extension
Komt nog eens bij dat iedereen ( jij en ik) er langs kan alsof die er niet staat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
[..]
35 miljoen per jaar voor Jordan fucking Poole lijkt me ook wat overdreven eerlijk gezegd.
Slechtste verdediger in de league? Grote kans he?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt nog eens bij dat iedereen ( jij en ik) er langs kan alsof die er niet staat.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
[..]
35 miljoen per jaar voor Jordan fucking Poole lijkt me ook wat overdreven eerlijk gezegd.
quote:
Jij hebt gewoon een hekel aan GSW, geef maar gewoon toe.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
[..]
Absoluut! Nooit meer goed gekomen na 2016quote:Op zondag 30 april 2023 02:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan GSW, geef maar gewoon toe.
Steeds iemand geblesseerd, onder hun echte kunnen schietenquote:Op zondag 30 april 2023 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar halen de Heat dit ineens allemaal vandaan, hoe zijn die in de play-ins terecht gekomen
Zelf kloten en Heat die goede dingen doen comboquote:Op zondag 30 april 2023 21:25 schreef Hathor het volgende:
Wat lopen de Knicks de boel te verkloten zeg.
Hadden ze zoveel blessures? Dat verklaart wel een hoop ja.quote:Op zondag 30 april 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Steeds iemand geblesseerd, onder hun echte kunnen schieten
Day to day dacht ik?quote:Op zondag 30 april 2023 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Heb niet meegekregen hoe lang men Randle eruit heeft
Oké. Zit de Heat wel mee dan met Giannis en nu Randle eruit. Ook al missen ze zelf dus Herro en Oladipo.quote:
Zit niet tegen nee, maar dat geluk moet je ook een beetje hebben. Suns hadden er tegen de Clippers met PG en Kawhi ook uitgevlogen denk ik. Embiid eruit gaat ook een probleem worden voor Philly, kun je ook niet echt op bouwenquote:Op zondag 30 april 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké. Zit de Heat wel mee dan met Giannis en nu Randle eruit. Ook al missen ze zelf dus Herro en Oladipo.
Ja best wel veel blessures deze playoffs of het lijkt maar zoquote:Op zondag 30 april 2023 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit niet tegen nee, maar dat geluk moet je ook een beetje hebben. Suns hadden er tegen de Clippers met PG en Kawhi ook uitgevlogen denk ik. Embiid eruit gaat ook een probleem worden voor Philly, kun je ook niet echt op bouwen
Zal wel ongeveer gelijk liggen, maar deze playoffs lijkt het alleen sterspelers of hele goede role players te treffen oid, dat is wel vrij bizar.quote:Op zondag 30 april 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja best wel veel blessures deze playoffs of het lijkt maar zo
Geeneens bijna.quote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
Kom op Klay als Fox raak schiet moet jij ook
Geen type Brobbey? GROOT. STERK.quote:
Dat klinkt nog zowaar bijna als een vooruitgang ten opzichte van de huidige Warriors (minus Curry) op dit moment!quote:Op zondag 30 april 2023 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Iemand die zijn vrije worpen drie meter boven de basket het publiek ingooit?
Voorlopig pakken ze hun kans om uit te lopen net niet goed genoeg aan.quote:Op zondag 30 april 2023 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
De immer vervelende Warriors gaan dit dus gewoon winnen
Maar ik heb ook gewoon flauw idee wat de Kings aan het doen zijn, is ook het aankijken niet waard.quote:Op zondag 30 april 2023 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig pakken ze hun kans om uit te lopen net niet goed genoeg aan.
Kun je ook van Memphis zeggen.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
Pech voor de Kings dat de Warriors zo laag stonden in de rankings
quote:Lowry, listed at 6 feet, also had four blocks, setting a playoff career high. According to ESPN Stats & Information, Lowry became the shortest player with four blocks in a playoff game in the past 35 seasons. All four blocks came as the Knicks were driving in for layups.
Wat was de afspraak?quote:Op maandag 1 mei 2023 13:37 schreef Hathor het volgende:
Zit trouwens nog steeds te wachten tot Barkley dat emmertje paardenstront gaat consumeren.
Vorig seizoen tijdens de finals had hij gezegd dat hij een bowl of horsemanure zou eten als de Warriors de Celtics zouden verslaan en Kenny Anderson mocht hem eraan herinneren als hij geen gelijk zou krijgen. Shaq loopt hem er ook steeds mee te stangen. Hij heeft al eens eerder een rare weddenschap afgesloten waarbij hij wel woord heeft gehouden, al weet ik niet meer precies wat de weddenschap toen was. Hij zou de kont van een ezel kussen als hij zou verliezen en dat heeft hij wel gedaan uiteindelijk, maar een kommetje paardenpoep is toch wel van een iets andere orde.quote:
Ja dat soort uitspraken zijn alleen goed voor schokeffect voorafquote:Op maandag 1 mei 2023 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vorig seizoen tijdens de finals had hij gezegd dat hij een bowl of horsemanure zou eten als de Warriors de Celtics zouden verslaan en Kenny Anderson mocht hem eraan herinneren als hij geen gelijk zou krijgen. Shaq loopt hem er ook steeds mee te stangen. Hij heeft al eens eerder een rare weddenschap afgesloten waarbij hij wel woord heeft gehouden, al weet ik niet meer precies wat de weddenschap toen was. Hij zou de kont van een ezel kussen als hij zou verliezen en dat heeft hij wel gedaan uiteindelijk, maar een kommetje paardenpoep is toch wel van een iets andere orde.
Hij zit er ook bijna constant naast met al zijn voorspellingen, dit jaar zouden de Kings ten koste van de Warriors en de Lakers naar de WCF gaan. Tegen de Warriors waren ze er dichtbij, maar tegen een fitte Lakersploeg had ik ze geen schijn van kans gegeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat soort uitspraken zijn alleen goed voor schokeffect vooraf
Heb de Kings gedurende het seizoen niet zo vaak gezien om echt te kunnen zeggen of ze van de Lakers kunnen winnen. Of hoe hun onderlinge matchup verliep. Ze schieten beter dan de Lakers denk ik maar of ze een antwoord op bulldozer Lebron hadden weet ik niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zit er ook bijna constant naast met al zijn voorspellingen, dit jaar zouden de Kings ten koste van de Warriors en de Lakers naar de WCF gaan. Tegen de Warriors waren ze er dichtbij, maar tegen een fitte Lakersploeg had ik ze geen schijn van kans gegeven.
Lebron en AD zouden Sabonis met huid en haar opvreten.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb de Kings gedurende het seizoen niet zo vaak gezien om echt te kunnen zeggen of ze van de Lakers kunnen winnen. Of hoe hun onderlinge matchup verliep. Ze schieten beter dan de Lakers denk ik maar of ze een antwoord op bulldozer Lebron hadden weet ik niet.
quote:Memphis Grizzlies forward Dillon Brooks said he doesn't regret his comments about LeBron James despite the spotlight it put on the impending free agent during his team's first-round series loss to the Los Angeles Lakers.
Brooks called James "old" after the Grizzlies' win in Game 2 of that series, adding "I poke bears. I don't respect anyone until they come and give me 40."
Brooks, who was fined $25,000 by the NBA for not making himself available to the media after all three of the Grizzlies' road losses in Los Angeles, told reporters Sunday that he doesn't think his comments provided extra motivation for James and that he doesn't regret making them.
"No, that's who I am," Brooks said, according to the Memphis Commercial Appeal. "I don't regret it. I'm a competitor. I compete."
Nou het is wel duidelijk dat spelling niet een van zijn kwaliteiten is.quote:
Durant 2/12 drietjes, Murray 0/9 drietjes, dat schiet niet op nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 04:43 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn de Nuggets en Suns er allebei een puinhoop van aan het maken zeg, de ene pudding na de andere.
Dat was te verwachtenquote:
Straks maar eens het einde terugkijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:22 schreef Shivo het volgende:
Celtics verliezen van zichzelf met een aantal slechte uitgevoerde plays in the laatste drie minuten, en een Tatum die blijkbaar denkt of wordt verteld dat hij het alleen moet doen. En balletje valt goed voor Harden en Maxey. Als Philly game 2 pakt zie ik ze dit deze ronde winnen.
Ben bij de rust naar bed gegaan en toen hadden de Suns net een beetje een run ingezet, voornamelijk door een paar goeie schoten van Booker. Het was het aankijken verder niet waard, dan was Celtics-Sixers een veel leukere pot om naar te kijken, met een behoorlijke upset trouwens, zo zonder Embiid. Dit was weer old school Harden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Durant 2/12 drietjes, Murray 0/9 drietjes, dat schiet niet op nee.
Ik zie inderdaad bij de stats 19% 3PT, 26% 3PT en 40 - 50% FG. Dat is kijken van naar de ene naar de andere misser.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben bij de rust naar bed gegaan en toen hadden de Suns net een beetje een run ingezet, voornamelijk door een paar goeie schoten van Booker. Het was het aankijken verder niet waard, dan was Celtics-Sixers een veel leukere pot om naar te kijken, met een behoorlijke upset trouwens, zo zonder Embiid. Dit was weer old school Harden.
Gewoon off day (of iemand die hem heel goed verdedigde? niet zelf gezien), want heb hem nog vaak genoeg als vanouds zien spelen dit seizoen. Nuggets hebben de betere bench dus KD, Booker en Paul (en Ayton?) moeten wel echt de kar trekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:28 schreef Hathor het volgende:
KD had trouwens ook opvallend veel gemiste schoten, schoten die hij in zijn tijd bij OKC en GSW gewoon gemaakt zou hebben. Geen idee of hij gewoon een offday had, of dat hij gewoon niet meer kan brengen wat we van hem gewend zijn, maar het was wel typerend. En zie van die 0-2 achterstand maar eens terug te komen tegen een degelijk team als Denver. Met het aantrekken van KD is het toch een beetje een alles of niets seizoen voor de Suns geworden, het is nu of nooit.
Ik heb enkel het 4e kwart gezien waarin de Nuggets erg sterk verdedigden (27-14) waardoor Jokic aan de overzijde het verschil kon maken. Toch was dit de kans voor de Suns, Porter en Murray bakten er niks van en toch wist men niet bij een overwinning in de buurt te komen. Belangrijk om op te merken: Jokic profiteerde van het feit dat Ayton een groot deel van het 4e met 5 fouten speelde.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon off day (of iemand die hem heel goed verdedigde? niet zelf gezien), want heb hem nog vaak genoeg als vanouds zien spelen dit seizoen. Nuggets hebben de betere bench dus KD, Booker en Paul (en Ayton?) moeten wel echt de kar trekken.
Iedereen daar heeft er zwaar de p in vanwege de flinke teleurstelling als nr2. Ergens moeten de klappen vallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Memphis zijn ze wel klaar met hem
[ twitter ]
Logisch besluit, hij denkt dat hij een Dennis Rodman is, maar hij mag niet eens zijn veters strikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is gewoon BS.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen daar heeft er zwaar de p in vanwege de flinke teleurstelling als nr2. Ergens moeten de klappen vallen.
Dit is eigenlijk wel heel nep en flauw van Memphis. Wat heeft die nou uiteindelijk gedaan? Hij heeft een beetje getrashtalked richting de Lakers en vooral LeBron, nou poe poe. Hun goed recht om niet met hem verder te willen overigens, maar dat hele 'under any circumstance' is vrij treurig en naschoppen imo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Logisch besluit, hij denkt dat hij een Dennis Rodman is, maar hij mag niet eens zijn veters strikken.
Ik snap je emoties, Maar Brooks gaat echt wel weer een nieuw team vinden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Dit is eigenlijk wel heel nep en flauw van Memphis. Wat heeft die nou uiteindelijk gedaan? Hij heeft een beetje getrashtalked richting de Lakers en vooral LeBron, nou poe poe. Hun goed recht om niet met hem verder te willen overigens, maar dat hele 'under any circumstance' is vrij treurig en naschoppen imo.
Ik vind het een leeghoofd en wat mij betreft vind die geen team en gaat die lekker in China ballen, maar Memphis heeft ondertussen wel een nagenoeg beroepscrimineel in dienst, wat ze allemaal oogluikend toestaan want die kan beter basketballen dan Brooks. Die hele farce van 10 potjes niet spelen en nu zijn z'n ogen totaal geopend na een of andere bullshit therapie, hou op zeg![]()
Je kan er donder op zeggen dat mochten ze de Lakers uitgeschakeld hebben, dat ze een of ander kek filmpje hadden gemaakt in de stijl van 'We see you talk' waarin een hoop twitter reacties achter elkaar voorbij komen waarin de Lakers als winnaar getipt werden, Brooks en/of Morant belachelijk gemaakt werden met hun uitspraken etc. met een hoop van deze emoji's erbij:
[ afbeelding ]
Gaan ze Morant ook traden omdat die 'I'm fine in the West' heeft gezegd? Vast niet.
Ja het komt wat vreemd over, vraag me af of die quote van under any circumstance wel echt is. Zoiets zeg je niet zo als organisatie al zou je emotie zo zijn. Morant idd sowieso vrijbrief door z' n spelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Dit is eigenlijk wel heel nep en flauw van Memphis. Wat heeft die nou uiteindelijk gedaan? Hij heeft een beetje getrashtalked richting de Lakers en vooral LeBron, nou poe poe. Hun goed recht om niet met hem verder te willen overigens, maar dat hele 'under any circumstance' is vrij treurig en naschoppen imo.
Ik vind het een leeghoofd en wat mij betreft vind die geen team en gaat die lekker in China ballen, maar Memphis heeft ondertussen wel een nagenoeg beroepscrimineel in dienst, wat ze allemaal oogluikend toestaan want die kan beter basketballen dan Brooks. Die hele farce van 10 potjes niet spelen en nu zijn z'n ogen totaal geopend na een of andere bullshit therapie, hou op zeg![]()
Je kan er donder op zeggen dat mochten ze de Lakers uitgeschakeld hebben, dat ze een of ander kek filmpje hadden gemaakt in de stijl van 'We see you talk' waarin een hoop twitter reacties achter elkaar voorbij komen waarin de Lakers als winnaar getipt werden, Brooks en/of Morant belachelijk gemaakt werden met hun uitspraken etc. met een hoop van deze emoji's erbij:
[ afbeelding ]
Gaan ze Morant ook traden omdat die 'I'm fine in the West' heeft gezegd? Vast niet.
Heeft pas na 2024/2025 seizoen een opt-out. Denk dat je gelezen hebt dat hij waarschijnlijk deze zomer zijn contract niet tussentijds gaat verlengen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Hathor het volgende:
Giannis opts out, gaat de markt verkennen. Las het eerst op Facebook, dus of het waar is blijft voorlopig in het midden. Maar het zou wel groot nieuws zijn.
Maar intussen hebben ze Budenholzer eruit gegooid.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Heeft pas na 2024/2025 seizoen een opt-out. Denk dat je gelezen hebt dat hij waarschijnlijk deze zomer zijn contract niet tussentijds gaat verlengen.
Logische stap. Als Durant in 2021 niet met zijn teen op de lijn stond was hij toen al ontslagen geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:56 schreef peasant het volgende:
[..]
Maar intussen hebben ze Budenholzer eruit gegooid.
Maakt de Bucks kampioen met een goed team, maar niet het beste team qua materiaal. Wel een top 5 speler die toen echt heel goed was. Dit jaar, en vorige jaren, prima regular seasons. En nu een duidelijke misstap, kan gebeuren en hoppa gelijk eruit? Ik vind het best wel riskant, want ben benieuwd wie ze terughalen om het nog beter te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Logische stap. Als Durant in 2021 niet met zijn teen op de lijn stond was hij toen al ontslagen geweest.
Prima regular season coach, komt tekort in de play-offs.
Het zijn meerdere misstappen in 2019 en 2020 al en dan nu dit jaar. Kan telkens in play-off series niet de (juiste) aanpassingen maken. Wat ik al zei, prima regular season coach. Maar is over het algemeen te vaak out-coached in play-off series.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:21 schreef peasant het volgende:
[..]
Maakt de Bucks kampioen met een goed team, maar niet het beste team qua materiaal. Wel een top 5 speler die toen echt heel goed was. Dit jaar, en vorige jaren, prima regular seasons. En nu een duidelijke misstap, kan gebeuren en hoppa gelijk eruit? Ik vind het best wel riskant, want ben benieuwd wie ze terughalen om het nog beter te doen.
Of zoals Giannis het natuurlijk zelf mooi zei, een keertje er vroeg uit is een stap naar succes, geen failure.
Nuggets hebben het zelf verkloot, stonden 15 punten of zo achter bij rust en in het derde kwart hebben ze de wedstrijd helemaal omgedraaid en was Phoenix in principe rijp voor de slacht, maar toen begonnen ze open shots te missen en makkelijke balletjes die Jokic normaal met zijn ogen dicht erin gooit. Gemiste kans op een 3-0 stand.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ayton 4 puntjes, die wordt ook nauwelijks gebruikt. KD en Book trekken de hele kar.
Vanavond Heat Knicks 21:30 CET
Beetje als de Warriors laatst dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nuggets hebben het zelf verkloot, stonden 15 punten of zo achter bij rust en in het derde kwart hebben ze de wedstrijd helemaal omgedraaid en was Phoenix in principe rijp voor de slacht, maar toen begonnen ze open shots te missen en makkelijke balletjes die Jokic normaal met zijn ogen dicht erin gooit. Gemiste kans op een 3-0 stand.
Is er trouwens iemand die weet waarom die Jokic altijd helemaal onder de schrammen zit? Hij ziet er altijd uit alsof hij met een tijger in bed heeft gelegen.
Zo te zien welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
Kijken of de Heat deze voorsprong eens kunnen vasthouden
Ik voorspel dat die volgend jaar weg is, veel te wisselvallig.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
Zo beginnen en dan toch dik verliezen. Poole weer nutteloos. Dikbetaald iemand die zo sporadisch goed bijdraagt is killing.
Een speler als AD helpt geheid.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Hathor het volgende:
Wat een verschil in FT's tussen de Lakers en Warriors zeg, na 3 games 83 FT's voor LA en maar 39 voor GSW.
16 mil afkoopsom, wat een levenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Logische stap. Als Durant in 2021 niet met zijn teen op de lijn stond was hij toen al ontslagen geweest.
Prima regular season coach, komt tekort in de play-offs.
Green doet gewoon wat zijn beste vriend/Klutch van hem vraagt .quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:57 schreef Hathor het volgende:
Green 8 punten ....tsja. Als je een offensive rebound pakt op 2 ft van de basket maar dan alsnog naar buiten speelt naar een vermoeide Curry mag je ook wel eens bij jezelf te rade gaan. En de bijdrage van Thompson was ook om te huilen.
De man van 40 miljoen ook met een mooie 10 minuutjes en 0 puntenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Green doet gewoon wat zijn beste vriend/Klutch van hem vraagt .
Verhalen komen nu naar buiten dat niemand hem meer pruimt in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De man van 40 miljoen ook met een mooie 10 minuutjes en 0 punten
quote:Durant was called for a technical foul after shoving Jokic out of the way when the two-time MVP attempted to infiltrate an impromptu huddle among Phoenix players and coaches during Denver's 118-102 win in Game 5 of the Western Conference semifinal series.
"It wasn't anything serious," Durant said. "They were excited. They was up big, and we were trying to draw some stuff up. And you know how that goes. I don't think it was nothing."
The incident occurred when Nuggets reserve Bruce Brown and Jokic approached the Suns huddle while Devin Booker was shooting free throws with 37.6 seconds remaining in the third quarter and Denver holding a 20-point lead.
Jokic, who recorded a triple-double with 29 points, 13 rebounds and 12 assists, said he was attempting to peek at the play Suns coach Monty Williams was diagramming.
"Just to see the play, I think that can help us a lot," said Jokic, who was called for a technical foul in Game 4 after a bizarre sideline confrontation with new Suns owner Mat Ishbia. "I mean, that's what I was doing."
Williams suggested the NBA should institute a rule forbidding such spying on an opponent's sideline huddles.
"The league has to figure out all that stuff, man," Williams said. "There's just too much silliness going on in the NBA when it comes to that. Everybody does it, and it should be like a written rule that you shouldn't walk over to somebody's huddle."
Inderdaad, Lakers en Miami allebei in 6.quote:
Nou Davis twijfelgeval voor game 6 en LeBron zijn enkel geeft voor mij aan dat het nog totaal niet gelopen is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Inderdaad, Lakers en Miami allebei in 6.
Davis speelt gewoon, dat hij in een rolstoel werd weggevoerd is gewoon dramaqueen gedrag, leg mij eens uit waarom je na een tik in je gezicht in een rolstoel zou moeten zitten? Dit is gewoon de Warriors op het verkeerde been willen zetten. verwacht maar gewoon Lakers in hun sterkste opstelling. Moet GS ook gewoon doorzetten dit, starten met GP2 en JP van de bank laten komen, het is wel duidelijk inmiddels dat hij geen starter is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:06 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nou Davis twijfelgeval voor game 6 en LeBron zijn enkel geeft voor mij aan dat het nog totaal niet gelopen is.
Davis took an elbow to the head from Kevon Looney in the fourth quarter and had to leave the game early. According to Chris Haynes, AD was escorted out of Chase Center in a wheelchair, which puts his availability for Friday’s Game 6 in doubt.
Goeie verdediger, die mag volgend jaar wel naar GS komen, mogen jullie Poole hebben.quote:
Zonder Ayton weet je dat het kansloos is. Jokic had dan ook een bijzonder makkelijke avond bij zijn afwezigheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns storten voor het tweede jaar op rij weer helemaal in als hun plee off leven op het spel staat.
Clown organisatie + team
En dan ook Paul nog weg. Dat helpt natuurlijk ook niet. Kansen voor de Lakers om de finale halen en alles te winnen of Boston. Jammer van Philly. Die chockde het toch wel weg.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonder Ayton weet je dat het kansloos is. Jokic had dan ook een bijzonder makkelijke avond bij zijn afwezigheid.
Ayton is ook niet veel . Dat boertje vanaf de bank kon betere cijfers overleggen deze serie puur omdat die harder werkt .quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonder Ayton weet je dat het kansloos is. Jokic had dan ook een bijzonder makkelijke avond bij zijn afwezigheid.
Wiggins schijnt questionable te zijn voor game 6, iets met een gekneusde rib heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is de volgende die neer gaat? Davis 'KO', Randle dik oog, Ayton gekneusde rib
Oh, hij is degene die Lebron in toom moet houden toch..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wiggins schijnt questionable te zijn voor game 6, iets met een gekneusde rib heb ik gelezen.
Het voordeel is dat Ayton het redelijk doet, defensief gezien, tegen Jokic. Gisteren had Jokic het makkelijk en dan scoort hij 32 punten uit 18 pogingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ayton is ook niet veel . Dat boertje vanaf de bank kon betere cijfers overleggen deze serie puur omdat die harder werkt .
10-14 FG en dan LeBrick schrijven,quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:39 schreef DeeBee het volgende:
Curry weer alleen gestuurd, leuke rubriek.
Weer geitengeluidjes straks voor de altijd onzekere LeBrick zeker.
Van Klay valt het me ook wel tegen. Hij krijgt de kansen vaak ook nog eens een stuk vrijer, uncontested, dan Curryquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:59 schreef DeeBee het volgende:
Green, Thompson en Wiggins allemaal een triple single in een must-win, genot.
Lekker zwaaien met 4 vingers . Oprotten met die zooiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:17 schreef GotenSSJ het volgende:
De immer arrogante Klay met 3/19 FG in een must-win game, heerlijk.
Hij blijft gewoon doorgaan met heel geforceerd drietjes schieten, zelfs als hij totaal niet in de wedstrijd zit. Het lijkt niet eens in hem op te komen om een drive naar de basket te maken voor een layup. Succes met dat max contract waar ie achteraan zit, maar op deze manier kun je dat rustig vergeten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Klay valt het me ook wel tegen. Hij krijgt de kansen vaak ook nog eens een stuk vrijer, uncontested, dan Curry
Dat is en zal altijd een eindeloze discussie blijven, en dat moet iedereen voor zichzelf maar lekker uitmaken. Voor mij is hij in ieder geval niet de GOAT al zou hij nog een paar ringen winnen. Ik heb Lebron zijn hele carriere gevolgd, en hij is zonder twijfel alltime top 5, maar Jordan, wiens carriere ik ook grotendeels heb gevolgd, staat voor mij op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef plesner het volgende:
Vraag me af of er nog steeds mensen zullen zijn die betwisten dat Bron de Goat is als hij gewoon zijn 5de titel of 38 jarige leeftijd pakt
Hij moet van de bank komen volgend seizoen met een salarisverlaging zoals Ginobili dat vroeger deed voor de Spurs maar dat zal zijn ego niet trekken . Zelfde met Green. Waren ook slecht vorig jaar in de plee offs.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Klay valt het me ook wel tegen. Hij krijgt de kansen vaak ook nog eens een stuk vrijer, uncontested, dan Curry
Jordan voor mij ook, maar die vergelijkingen gaan toch altijd mank. Andere tijden. Andere regels etc. Jordan ging in ieder geval niet naar een ander team om samen met andere supersterren ringen te pakken. En hij maakte de mensen om hem heen toch wel wat meer beter dan Lebron dat deed. Hoe dan ook beiden klasse apart uiteraard.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is en zal altijd een eindeloze discussie blijven, en dat moet iedereen voor zichzelf maar lekker uitmaken. Voor mij is hij in ieder geval niet de GOAT al zou hij nog een paar ringen winnen. Ik heb Lebron zijn hele carriere gevolgd, en hij is zonder twijfel alltime top 5, maar Jordan, wiens carriere ik ook grotendeels heb gevolgd, staat voor mij op eenzame hoogte.
Z'n ups en downs vallen me zo tegen. Hij laat zien dat hij het nog kan sommige partijen, heeft in het verleden laten zien dat hij niet voor niks een Splash Brother is. En dan nu lukt het hem niet een constanter niveau te laten zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij moet van de bank komen volgend seizoen met een salarisverlaging zoals Ginobili dat vroeger deed voor de Spurs maar dat zal zijn ego niet trekken . Zelfde met Green. Waren ook slecht vorig jaar in de plee offs.
Dat krijg je wel als je 2 jaar achter elkaar niet kan ballen omdat je de meest vreselijke blessures oploopt voor een speler. Verdedigend heeft die daardoor ook een behoorlijke jas uitgedaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Z'n ups en downs vallen me zo tegen. Hij laat zien dat hij het nog kan sommige partijen, heeft in het verleden laten zien dat hij niet voor niks een Splash Brother is. En dan nu lukt het hem niet een constanter niveau te laten zien.
Oké heb verder niet gelezen/meegekregen of hij bij veel spelen last krijgt van die plekken waar hij vroeger kapot was. Anders is het gewoon ouderdom. Van de bank komen zoals Lowry bij de Heat doet is dan beter misschien ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat krijg je wel als je 2 jaar achter elkaar niet kan ballen omdat je de meest vreselijke blessures oploopt voor een speler. Verdedigend heeft die daardoor ook een behoorlijke jas uitgedaan.
Niet voor niks is die altijd goed na 2 dagen of meer rust maar slecht als die om de dag moet spelen.
Niet echt last ofzo maar gewoon de benen niet als die geen rust krijgt. Als je daar weinig energie hebt is je schot ook gelijk veel minder . Zou het nog niet op ouderdom gooien, Ray Allen of een Miller bleven ze ook erin gooien op latere leeftijd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké heb verder niet gelezen/meegekregen of hij bij veel spelen last krijgt van die plekken waar hij vroeger kapot was. Anders is het gewoon ouderdom. Van de bank komen zoals Lowry bij de Heat doet is dan beter misschien ja.
Nu nog iemand zoeken die dat klote contract van hem wil hebben. Je kan gerust stellen dat die dreun van Green op zijn bakkes ervoor heeft gezorgd dat die er niet meer bij is met zijn hoofd,quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:11 schreef Hathor het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Poole dan om Thompson, die kan verdedigend nog wel wat brengen, maar Poole is een waardeloze verdediger, en als hij aan het offensieve eind van de vloer niet brengt wat je van hem mag verwachten, speel je in principe met een man minder. Vorig seizoen leek hij zijn doorbraak te hebben, toen kreeg hij een zak met geld, en van af dat moment bakt hij er helemaal niks meer van. Daar zou ik in het offseason zeker een vervanger voor gaan zoeken.
Heel goed punt van die regels, cruciaal 2002. Daarom is het bijna niet te vergelijken. In die tijd was het ook lastig om van team te veranderen, dus gingen de topspelers ook niet super teams formeren. Ik ben het niet met je eens dat MJ spelers om zich heen beter maakte, de Bulls zonder MJ verloren [as in de ECF tegen de Knicks, dus dat was al gewoon een goed team.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jordan voor mij ook, maar die vergelijkingen gaan toch altijd mank. Andere tijden. Andere regels etc. Jordan ging in ieder geval niet naar een ander team om samen met andere supersterren ringen te pakken. En hij maakte de mensen om hem heen toch wel wat meer beter dan Lebron dat deed. Hoe dan ook beiden klasse apart uiteraard.
Ja, dat betwist ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef plesner het volgende:
Vraag me af of er nog steeds mensen zullen zijn die betwisten dat Bron de Goat is als hij gewoon zijn 5de titel of 38 jarige leeftijd pakt
Geen idee wat ik daar zag, maar ik zag geen gun. Wel een hoop teringherrie.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:19 schreef Salina het volgende:
Ja Morant on Instagram Live holding a gun
https://streamable.com/9485vn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daar zag, maar ik zag geen gun. Wel een hoop teringherrie.
Je kan veel zeggen van Brooks maar ik heb hem nooit meerdere keren met pistooltjes zien zwaaien .quote:Op zondag 14 mei 2023 13:19 schreef Salina het volgende:
Ja Morant on Instagram Live holding a gun
https://streamable.com/9485vn
[ afbeelding ]
Ze zijn naar mijn mening beter zonder Morant dan met . Maar het duurt nog een tijdje voordat ze dat uitgevonden hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Totale idioot die Morant. Zal wel weer een 'rehab program' van een uurtje of 3 aangeboden krijgen van de Grizzlies.
Kijken of ze nu ook zo tof zijn 'Not coming back under any circumstances'. Vast niet.
Eerder recidivisme, dit is dus de tweede keer in korte tijd. Jalen Rose heeft zelfs nog een gesprek met hem gehad, en Rose komt echt uit de hood, Morant komt uit een beter milieu maar lijkt naar de hood te willen. Omgedraaide wereld dit. Ontzettende domme jongen die toevallig goed kan basketballen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
Net als met een drugsverslaafde of alcoholist... een terugval
Ja was meer een geintje want dan is hij 'slachtoffer'/zielig ipv 'dader'. Maar hij had het zelf over betere keuzes maken afgelopen keer dus hij ziet wel in dat hij het zelf in de hand heeft. Is lastig voor hem als die vrienden waar hij geheid al lang een band mee heeft sinds zijn jeugd met die slechte invloed blijven.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerder recidivisme, dit is dus de tweede keer in korte tijd. Jalen Rose heeft zelfs nog een gesprek met hem gehad, en Rose komt echt uit de hood, Morant komt uit een beter milieu maar lijkt naar de hood te willen. Omgedraaide wereld dit. Ontzettende domme jongen die toevallig goed kan basketballen.
Tja, er is maar één Ja Moron inderdaad. Lekker miljoenen verkwanselen met zijn gedrag. Het gezicht van de NBA en Nike.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Brooks maar ik heb hem nooit meerdere keren met pistooltjes zien zwaaien .
Schorsing tot begin van het seizoen zekerquote:Op zondag 14 mei 2023 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn naar mijn mening beter zonder Morant dan met . Maar het duurt nog een tijdje voordat ze dat uitgevonden hebben.
[ twitter ]
Langer vakansie genot
Je zal maar de summer liek missen zegquote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schorsing tot begin van het seizoen zeker
Die kunnen ook overnieuw beginnen, Harden zal wel weggaan, heb je alleen Embiid en Maxey overquote:Op zondag 14 mei 2023 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Als Monty eruit moet dan moet Rivers zeker na dit ontslagen worden.
Dat Tatum los is, plus wat anderen ook, ok...maar zelf maar 6 pt scoren in 3e kwart...quote:Op zondag 14 mei 2023 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Als Monty eruit moet dan moet Rivers zeker na dit ontslagen worden.
Ga lachen als Embiid ook om een trade vraagt hiernaquote:Op zondag 14 mei 2023 23:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kunnen ook overnieuw beginnen, Harden zal wel weggaan, heb je alleen Embiid en Maxey over
En vooral altijd maar blijven teren op Boston in 2008 . Is geen toeval meer met hemquote:Op zondag 14 mei 2023 23:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat Tatum los is, plus wat anderen ook, ok...maar zelf maar 6 pt scoren in 3e kwart...
Kan die best vragen, maar ik denk niet dat er een team is die aan hun vraagprijs kan voldoen en competitief kan blijven.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga lachen als Embiid ook om een trade vraagt hierna
Sow dan...steek die maar in je zak.quote:
Als Tatum het op zijn heupen krijgt dan zie je dit soort dingen, maar tegelijkertijd laten de Celtics het als geheel afweten als ie eens een mindere dag heeft.quote:
Ik denk alleen dat het aan een dove gericht is. Morant begint zich te ontpoppen als het domste jongetje van de klas, van de hele school zelfs.quote:
Nouja goed, jammer voor Morant. Komt vast en zeker wel weer een ander nog beter talent voor in de plaatsquote:Op maandag 15 mei 2023 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het aan een dove gericht is. Morant begint zich te ontpoppen als het domste jongetje van de klas, van de hele school zelfs.
Streetnigga Pierce heeft nog een vuurtjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce gun filmpjes met zijn zoon.
Die speelt vanavond pas.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:24 schreef DeeBee het volgende:
JokicGod, 34 punten, 21 rebounds, 14 assists.
Laten we eerst maar eens even afwachten of deze jongen die hele hype waar kan maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
Aan de andere kant de Spurs hebben zoveel succes genoten in het recente verleden, je gunt het een andere stad ook eens.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens even afwachten of deze jongen die hele hype waar kan maken.
Denkt waarschijnlijk dat hij zo de spelers motiveert hem niet verder teleur te stellen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 05:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Masterclassje weer van Spoelstra
Ondertussen zit Boston met George Hills debiele broertje opgescheept ;
[ twitter ]
Grappige is dat er waarschijnlijk geen play op stond . Wordt over het algemeen gezien als 1 van de slechtste coaches in de leaguequote:Op donderdag 18 mei 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denkt waarschijnlijk dat hij zo de spelers motiveert hem niet verder teleur te stellen.
Mede 'dankzij' Udokaquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:07 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind dat zo'n leuke rubriek, franchises die complete debielen als coach nemen
Ook echt geen enkele speler die er serieus naar om kijktquote:Op donderdag 18 mei 2023 05:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Masterclassje weer van Spoelstra
Ondertussen zit Boston met George Hills debiele broertje opgescheept ;
[ twitter ]
Wow....die trok echt een gezicht van "neeeee', zou hij bij de bookmakers ingezet hebben op een Lakers-Celtics finals?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:53 schreef DaveDave09 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)content=2&utm_term=1
Ooops?
Erg mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2023 04:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Erg leuk dat LA zelfs met hulp van de scheids niet kan winnen en dat LeChoke weer zijn opwachting heeft gemaakt.
Onzin...quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wordt over het algemeen gezien als 1 van de slechtste coaches in de league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |