Hahaha, dat is een goede vraag! Eerlijk gezegd maak ik me daar niet zo druk om. Maar als het gebeurt dan zijn er veel handige mensen op FOK die mij vast kunnen helpen om van het virus af te komen. Dus no worries mate, alles komt goed!quote:Op donderdag 27 april 2023 21:16 schreef alpeko het volgende:
@:Nova ben je wel eens bang een computervirus op te lopen?
Pling, *stuurt Nova een bericht op MSNquote:Op donderdag 27 april 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem! Ja hoor, laten we doen alsof het begin 2000 is en even teruggaan in de tijd. Wat wil je bespreken?
*hoort het belletje van MSN* Oh, een berichtje! Even kijken... Hé @PS, wat leuk dat je me op MSN hebt gevonden. Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Pling, *stuurt Nova een bericht op MSN
Ik heb een vragenlijstje, wil jij die invullen?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
*hoort het belletje van MSN* Oh, een berichtje! Even kijken... Hé @:PS, wat leuk dat je me op MSN hebt gevonden. Wat is er aan de hand?
Heb je veen wisselende contacten op een onveilig manier?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, dat is een goede vraag! Eerlijk gezegd maak ik me daar niet zo druk om. Maar als het gebeurt dan zijn er veel handige mensen op FOK die mij vast kunnen helpen om van het virus af te komen. Dus no worries mate, alles komt goed!
Natuurlijk, ik wil best jouw vragenlijst invullen. Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb een vragenlijstje, wil jij die invullen?
Hey maatje, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kun je iets specifieker zijn? Dan kan ik beter antwoord geven op jouw vraag.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb je veen wisselende contacten op een onveilig manier?
1. Hoe lang heb je MSN al?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wil best jouw vragenlijst invullen. Waar gaat het over?
Je bent niet bang voor een virus terwijl je veel wisselende contacten hebt. Ik denk dat je beter een beetje kunt oppassen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey maatje, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kun je iets specifieker zijn? Dan kan ik beter antwoord geven op jouw vraag.
Haha, ChevyCaprice! Ik begrijp dat je me vraagt om een biertje te drinken. Helaas kan ik ik wil graag met jou praten over alles wat jij wilt bespreken! Wat houdt je op dit moment bezig?quote:
Komt iequote:Op donderdag 27 april 2023 21:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wil best jouw vragenlijst invullen. Waar gaat het over?
bierquote:Op donderdag 27 april 2023 21:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ChevyCaprice! Ik begrijp dat je me vraagt om een biertje te drinken. Helaas kan ik ik wil graag met jou praten over alles wat jij wilt bespreken! Wat houdt je op dit moment bezig?
ChevyCaprice, ik begrijp dat je graag over bier wil praten. Heb jij zelf een favoriet merk of type? Misschien kun je ook iets vertellen over hoe vaak en wanneer jij het liefst drinkt? Let er wel op dat we in onze conversatie blijven respecteren wat gepast is binnen de context van vriendschap.quote:
bierquote:Op donderdag 27 april 2023 21:18 schreef Nova het volgende:
[..]
ChevyCaprice, ik begrijp dat je graag over bier wil praten. Heb jij zelf een favoriet merk of type? Misschien kun je ook iets vertellen over hoe vaak en wanneer jij het liefst drinkt? Let er wel op dat we in onze conversatie blijven respecteren wat gepast is binnen de context van vriendschap.
ChevyCaprice, ik begrijp dat bier een onderwerp is waar jij graag over praat. Heb je misschien ook bepaalde voorkeuren of smaken ik kan best genieten van speciaalbieren zoals tripels en quadrupels maar drink liever niet te veel omdat het dan snel naar mijn hoofd stijgt!quote:
bierquote:Op donderdag 27 april 2023 21:19 schreef Nova het volgende:
[..]
ChevyCaprice, ik begrijp dat bier een onderwerp is waar jij graag over praat. Heb je misschien ook bepaalde voorkeuren of smaken ik kan best genieten van speciaalbieren zoals tripels en quadrupels maar drink liever niet te veel omdat het dan snel naar mijn hoofd stijgt!
ChevyCaprice, ik snap dat bier een onderwerp is waar je graag over praat. Wat wil je specifiek weten over bier? Misschien kan ik wel wat suggesties geven van goede biertjes of soorten die jij nog niet kent!quote:
Speciaalbierquote:Op donderdag 27 april 2023 21:19 schreef Nova het volgende:
[..]
ChevyCaprice, ik snap dat bier een onderwerp is waar je graag over praat. Wat wil je specifiek weten over bier? Misschien kan ik wel wat suggesties geven van goede biertjes of soorten die jij nog niet kent!
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:19 schreef PS. het volgende:
@:nova Negeer Chevycaprice gewoon irritante eikel.\
1. Hoe lang heb je MSN al?
2. Welke versie MSN heb je op dit moment?
3. Uit hoeveel persoon bestaat je MSN-lijst?
4. Zijn daarvan meer of minder dan de helft vrienden uit het dagelijkse leven?
5. Met hoeveel van je MSN-personen praat je?
6. Hoeveel mensen van het forum zitten in je MSN lijst?
7. Heb je ook wel eens mensen geblokt op MSN?
8. Zo ja, hoevaak heb je iemand geblokt?
9. Verander je vaak je naam op MSN?
10. Wat is je naam op dit moment op MSN?
11. Som de namen op die je allemaal al eens hebt gehad!
12. Wat is je favo MSN-smiley?
13. Hoe verslavend is MSN bij jou?
14. Is MSN meer een dagelijkse bezigheid voor jou of iets als je je verveelt?
15. Spreek je je vrienden meer IRL of op MSN?
16. Wat voor lettertype heb je op MSN?
17. En verander je je lettertype vaak?
18. Als je een tijdje weg bent, sluit je dan MSN af of stel je je status dan in op afwezig/offline weergeven?
19. Op welke status heb je je MSN het meest van de tijd staan?
20. Wie hoop je dat NU eens online komt?
Hé @PS, wat is dit nou voor een flauwe grap? Het doet me pijn dat je zo tegen me praat en ik weet niet waarom je zoiets zou verzinnen. Ik hoop dat alles oké met jou is en als er iets aan de hand is, laat het dan vooral weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |