Nee, dit is hem niet. Dit is van de avond ervoor. Van gisteren staat er nog niet op. Van gisteren staat alleen tot 23.00 online.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zit dat filmpje per 5 minuten door te spoelen maar zie nergens Wendy met Babs
Denk dat het wel die nacht was maar veel later pas
Staat me echt bij dat het donker was in de loods
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staanHaha, nee ik heb het ook echt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topperrquote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee, dit is hem niet. Dit is van de avond ervoor. Van gisteren staat er nog niet op. Van gisteren staat alleen tot 23.00 online.
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, het was toch vanmorgen, die staat nog niet online, ga ik nu uploaden ...
Tussen 0000 en 0100 uur.
Babs werd een beetje opzij van achteren gefilmd en ze sprak heel zacht met Wendy, volgens mij was Jeff toen niet in beeldquote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, het was toch vanmorgen, die staat nog niet online, ga ik nu uploaden ...
Tussen 0000 en 0100 uur.
Ahh nee joh..quote:Op woensdag 26 april 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Koningsdag moet maar even wachten.....
Wauw tof!!!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan het nu niet apart monteren, maar gesprek is vanaf 30 minuten ongeveer, komt er zo aan ....
Heldquote:Op woensdag 26 april 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan het nu niet apart monteren, maar gesprek is vanaf 30 minuten ongeveer, komt er zo aan ....
Mssn hoopt ze dat Jeff haar voor Kim aanziet?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft die muts die jas weer aan gedaan![]()
[ afbeelding ]
Accessoires zijn er om afgewisseld te wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet trekt het wel aan dat er veel bij haar op schoot, hangen. Eerst Alicia, nu Zoe en Eunice en soms Mirthe. brr...
Ik hoor ze praten, denk dat je achter looptquote:Op donderdag 27 april 2023 00:00 schreef ledn81 het volgende:
Hallo FEBO er praten mensen maar we horen het gepruts van DJ Tiano
Ik weet wel dat zij altijd gingen pendelen met elkaar , maar het is idd wel dat mensen Bep graag claimen en vinden dat ze recht hebben op haar volledige aandachtquote:Op woensdag 26 april 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet trekt het wel aan dat er veel bij haar op schoot, hangen. Eerst Alicia, nu Zoe en Eunice en soms Mirthe. brr...
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harderquote:Op donderdag 27 april 2023 00:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor ze praten, denk dat je achter loopt
Hoe dan ? Voor mij staat Marciano helemaal uitquote:Op donderdag 27 april 2023 00:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harder
Ik liep idd ook wel 10 min achter zag ik. Ga even doorspoelenquote:Op donderdag 27 april 2023 00:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou maar wel heel zacht.. ze staan niet helemaal open. De DJ Tiano audio staat harder
Het komt behoorlijk ongezond over en daarmee doel ik niet op Babsquote:Op donderdag 27 april 2023 00:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat zij altijd gingen pendelen met elkaar , maar het is idd wel dat mensen Bep graag claimen en vinden dat ze recht hebben op haar volledige aandacht
Alicia had dat , GJ ook , Zoe sowieso .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |