uhhh nee, had ik niet echt, sorry!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel naar de TT gekeken?
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hoor als ze wakker zijn of als Marciano ligt te slapen ..
Dit was hetquote:Op woensdag 26 april 2023 23:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.
Toch wel he?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
W
[..]
Was gisteravond. Volgens mij tussen 00.00 en 01.00, bij de blauwe stoelen. Jeffrey was zich ook aan het irriteren. Hij zei tegen Zoë dat ze ieder gesprek zo weet te draaien dat het over haar gaat. Iets in die richting. Daarvoor bij het roken gaf hij haar ook al een sneer omdat ze midden in een gesprek kwam storen en weer een verhaal begon te vertellen. Babette zei bij de blauwe stoelen dat Zoë tijdens de bingo constant dingen bleef vragen over haar make-up , wimpers enz.
De wallen zijn niet YabYum natuurlijk ... 4 grachten de andere kant opquote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 'n tijd op de wallen gewerkt in de jaren '80 en heel vaak taxi's gedeelt met de meiden
We hebben het wel gezien maar er niet over geCost, te moe of geen zinquote:Op woensdag 26 april 2023 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel he?Ik zit te zoeken maar ik kan het ff niet vinden
Maar thnx !! dan ik iig wat gerichter zoeken zodra ik wat meer geduld heb en dat heb ik nu niet
Zoe heeft gewoon een verstandelijke beperking en daarom is ze Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Anyways, duidelijk was wel dat Babs ook inzag hoe Zoe steeds aandacht claimde met onzinvragen, ze ziet het dus wel
Oh kut ! die bingo daar heb ik dus ook overheen gelezenquote:
Maar dan kan je toch geen manager zijn? Het is een vreselijk irritant figuur, die nog erger dan een puppy om aandacht vraagtquote:Op woensdag 26 april 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoe heeft gewoon een verstandelijke beperking en daarom is ze Zoe
Grote kansquote:Op woensdag 26 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We hebben het wel gezien maar er niet over geCost, te moe of geen zin![]()
Maar Ambrine to the rescue
Nee, maar ze kan er wel om vragen natuurlijk .. maar of ze het toe latenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen manager zijn? Het is een vreselijk irritant figuur, die nog erger dan een puppy om aandacht vraagt
ik zit dat filmpje per 5 minuten door te spoelen maar zie nergens Wendy met Babsquote:
Zowel JW als Erik zaten op een toilet.. Eunice kwam binnen en ging op de vloer knielen/liggen om onder de deuren door te kijken!! Het was heel kort..... ze ging tanden staan poetsen, JW kwam eerst uit de ene naar buiten en toen Erik uit de andere..... raar gedoequote:Op woensdag 26 april 2023 23:37 schreef greysbones het volgende:
huh
de badkamer ging van vol naar leeg
in 1 seconde
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook!!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Ambrine me bij kan vallen en ik niet als een of andere staatsmongool te boek ga staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |