quote:Op donderdag 27 april 2023 11:10 schreef StephanL het volgende:
Sommige spreken twee woorden Nederlands
Elk jaar hetzelfde net als bij de sinterklaasintochtquote:Op donderdag 27 april 2023 11:09 schreef H_T het volgende:
Oh hemel, een gelegenheidslied met een kinderkoor en ook nog een dansje erbij
Kunnen zo door naar het Songfestivalquote:
I know, deed ik ook altijd.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is normaal in Rotterdam-Zuid.
Waarom?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Prinses Marilene had wel een ander kleur outfit kunnen uitkiezen
Geen enkele hoeveelheid rijkdom en paleizen kan die martelgang compenseren.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:10 schreef Rianne84 het volgende:
Je zal toch maar ieder jaar zo je verjaardag moeten vieren
Jezusquote:Op donderdag 27 april 2023 11:12 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shot zat in de clip voor het Koningslied
Bijna dezelfde kleur als de outfit van Amalia, wat diversiteit qua kleuren had leuker geweest.quote:
Psssssssst Amaliaquote:Op donderdag 27 april 2023 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Aboutaleb alle hangjongeren voor een dag opgesloten?
Nou ja, dat klinkt een beetje als een meghan-klachtquote:Op donderdag 27 april 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als de outfit van Amalia, wat diversiteit qua kleuren had leuker geweest.
Ik denk dat de koelkast in de bus voor de terugreis goed gevuld isquote:Op donderdag 27 april 2023 11:10 schreef Rianne84 het volgende:
Je zal toch maar ieder jaar zo je verjaardag moeten vieren
Ja jemig, wel naar Jeroen luisteren! Het is straattaal voor 'neef' en de Niffo Gallery heeft vooral ook een sociale functiequote:
Ohh zei die dat? ben druk bezig met Fok en tvquote:Op donderdag 27 april 2023 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, wel naar Jeroen luisteren! Het is straattaal voor 'neef' en de Niffo Gallery heeft vooral ook een sociale functie
Bij dat meisje met zwarte hoofddoek dat je op de rug zag vroeg ik me heel even af waarom iemand als pinguļn verkleed wasquote:Op donderdag 27 april 2023 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jonge kinderen met een hoofddoek
die redt het niet tot thuisquote:Op donderdag 27 april 2023 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Feyenoord vlag voor koning. Volgens mij wordt dat ding thuis ritueel in de fik gestoken
Of Maxima pikt hem inquote:Op donderdag 27 april 2023 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Feyenoord vlag voor koning. Volgens mij wordt dat ding thuis ritueel in de fik gestoken
Samen met Amalia is ze fan van Doe Maar.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maxima gekozen voor haar ''Kermit de Kikker'' look
ugh dadelijk die Aboutaleb weer zo vreselijk overdreven (die was ook al niet te genieten in 2021 met het ESF in zijn stad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |