Ja net als met een maagdenvliesquote:Op woensdag 26 april 2023 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
dat doorzichtige ding met die pin in het midden moet je erop zetten en dan BAM die glazen knikker naar binnen rammen. Denk ik.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
dat doorzichtige ding met die pin in het midden moet je erop zetten en dan BAM die glazen knikker naar binnen rammen. Denk ik.
Held!!!quote:
Met beleid gebeurde er niks. BOEM deed een krak(je)quote:Op woensdag 26 april 2023 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje met beleid dat rammen en dat boem hea.
Ja voor als je kinderen op de achterbank hebtquote:Op woensdag 26 april 2023 16:19 schreef PS. het volgende:
Ook wel lache om bij tankstations te verkopen.
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bwehehehe. Als bolletje glas omhoog gaat kan hij exact de opening gaan blokkeren. Weer dorst.
*dingetje met pin gaat zoeken*
Leef met mij mee
Doe gewoon met je tong dat knikkertje terugduwen Einsteinquote:Op woensdag 26 april 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitermate geschikt voor kinderen![]()
Met elke slok zet het bolletje zich nu vast… dus verslikken in grote slokken drinken kan niet maar je krijgt wel een soort van koolzuur bubbels die uit het flesje willen sputteren. Succesverhaal dit/liefdagboek
Filmpje gekeken (grotendeels dan), daarna verder gelezen. Dat is dus de beruchte Jan Roos?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Bijna een filmpje van Jan Roos bekeken
Jamaar.. die blauwe dop is groot en balletje zit net te laag voor mijn tong want dan lekt het ernaast en dit klinkt als een heel slecht seksavontuurquote:Op woensdag 26 april 2023 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe gewoon met je tong dat knikkertje terugduwen Einstein
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar.. die blauwe dop is groot en balletje zit net te laag voor mijn tong want dan lekt het ernaast en dit klinkt als een heel slecht seksavontuur
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar.. die blauwe dop is groot en balletje zit net te laag voor mijn tong want dan lekt het ernaast en dit klinkt als een heel slecht seksavontuur
(en dat werkt omdat de druk van het koolzuurgas het balletje weer vast zet)quote:To stop the marble rolling back to the top and stopping the bottle again while you’re drinking, the neck is designed to keep the marble in its place when the bottle is tilted, allowing the drinker to take a sip. To re-seal the bottle, you just shake the bottle and tip it upside down.
Oh, het hoort gewoon zoquote:Op woensdag 26 april 2023 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
(en dat werkt omdat de druk van het koolzuurgas het balletje weer vast zet)
Geniaal eigenlijk wel
Of ze doen gewoon een schroefdop. Als normale mensenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, het hoort gewoon zoNou dat dus dan
Ja of je koopt gewoon geen frisjes die in afgekeurde brisantgranaten verpakt zitten. Als normale mensenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon een schroefdop. Als normale mensen![]()
Dit.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe gewoon met je tong dat knikkertje terugduwen Einstein
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of je koopt gewoon geen frisjes die in afgekeurde brisantgranaten verpakt zitten. Als normale mensen
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar is het drankje dat gekut waard?
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Zulke zoete troep kun je hier vast ook kopen. In normale flesjes.
Dat is de Japanse verbastering van het openmaakadvies: RAMMEN!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Japanse verbastering van het openmaakadvies: RAMMEN!
Ik moet dus Japans gaan lerenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Japanse verbastering van het openmaakadvies: RAMMEN!
Nee normale frisjes kopen. Goedkoper, makkelijker EN snellerquote:
叩く Dit is beuken btwquote:
Dat klinkt als mijn 5kg-blik haricots verts van Foodello. Daarmee stond ik op het punt de haakse slijper uit de schuur te gaan halen.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oftewel: ben ik nu zo dom
TS kocht via, de vrienden van Foodello, wat kekke flesjes buitenlands fris![]()
Die krijg ik ook niet open, kinderbeveiliging is niet leukquote:Op woensdag 26 april 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
Ik heb al moeite met een fles bleek
[..]
叩く Dit is beuken btw![]()
De éne keer moet je drukken en draaien en een andere fles is knijpen en draaien. Ik heb ook wel eens met een mes in de aanslag gezetenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die krijg ik ook niet open, kinderbeveiliging is niet leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |