Ja die speelt momenteel op een private server. Full tier3quote:Op woensdag 26 april 2023 15:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was toch wel leuk he.
PVP grinden midden in de nacht met je broer
Welkequote:Op woensdag 26 april 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Wel een vette server is dat. Die hebben behoorlijk veel getweaked zodat je een veel betere flow ervaart.
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.quote:
Ze hebben een hardcore mode ingebouwd. Dat betekent dat wanneer je dood gaat, je dood bent. Je character wordt dan deleted. Als je die quest (op level 1) accepteert kom je automatisch in de guild 'Still alive'.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook leuk toen we de door jouw gekozen guildnaam hadden geshilled en mensen vies mad waren
hartoperatie?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.quote:
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.
Toen werd die uitgesteld.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |