Ik hou van klaasgodquote:Op donderdag 27 april 2023 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie zijn voor Ajax dus ik vind jullie allemaal stom!
Grapje. Let maar niet op Klaas.
We zijn allemaal een beetje @klaasweetalles !quote:
Dat was echt een van zijn meesterwerken.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een Mrstyloproduction
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
Nogal evident als je heel je club af ziet brokkelen, wordt met de dag erger, de sprookjesverhalen van Grimm die je jezelf vertelde over Cruyff allemaal onzin bleken en je aartsvijand de boel meer dan prima op orde heeft en gaat shinen de komende jarenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk vooral dat het je nu past stoort
Ja want jullie halen de halve finale van de Champions League en zorgen voor Nederlandse voetbalhistorie.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nogal evident als je heel je club af ziet brokkelen, wordt met de dag erger, de sprookjesverhalen van Grimm die je jezelf vertelde over Cruyff allemaal onzin bleken en je aartsvijand de boel meer dan prima op orde heeft en gaat shinen de komende jaren
Die halve finale was inderdaad historischquote:Op donderdag 27 april 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja want jullie halen de halve finale van de Champions League en zorgen voor Nederlandse voetbalhistorie.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste.
Net als de halve finale die jullie bijna hebben gehaald.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die halve finale was inderdaad historisch
BUITEN DE TIJD
Gewoon normaal doen makker, dat geldt voor alle clubtopics.quote:
Raar. Dat ajax een club is met grote neuzen mag wel, maar Rotterdam een kaulo'stad noemen mag niet? Ik herken een voorkeurquote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen makker, dat geldt voor alle clubtopics.
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar. Dat ajax een club is met grote neuzen mag wel, maar Rotterdam een kaulo'stad noemen mag niet? Ik herken een voorkeur
3-4 users met een f'noord voorkeur, men weet precies wie het zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.
Rot toch op vriend. Jullie worden een keer kampioen en het hele topic mag worden onder gescheten, maar als je een grote bek terug heb ga je het verwijderen.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.
Er zijn meerdere posts weg, ook van de users met een Feyenoord achtergrond, als er verder nog iets is wat je stoort mag je gerust een TR zetten.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot toch op vriend. Jullie worden een keer kampioen en het hele topic mag worden onder gescheten, maar als je een grote bek terug heb ga je het verwijderen.
@onlogisch doet net zo vaak mee. dus ik neem jullie niet echt serieus.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere posts weg, ook van de users met een Feyenoord achtergrond, als er verder nog iets is wat je stoort mag je gerust een TR zetten.
Ik sta achter deze post.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:06 schreef Malavita het volgende:
Ik hoop gewoon op een normale discussie, beetje treiteren is prima hoor hoort erbij maar dat is wat anders dan day getrol van die 3-5 dezelfde users week in week uit. Ajax gaat kut, feyenoord beleefd hun gloriedagen allemaal prima, maar een beetje op inhoud zou fijn zijn. Zonder goede moderatie kan je tegenreacties verwachten, simpel zat.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Dit is ons topic toch? Dan mag je toch wel een beetje verdedigen of niet dan? Prima dat ze komen trollen en ze hebben gelijk maar dat wij de beste nog steeds zijn mag toch ook aangegeven worden of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |