Ze hoeft er maar 1, 8 regeltjes.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze het gewoon niet kan.
En eerlijk gezegd, het zou voor niemand gemakkelijk zijn 15 coupletten onlogisch Nederlands in het hoofd te stampen
Ik zou er persoonlijk niet zoveel moeite mee hebben, ezelsbruggetjes verzinnen, goed op de rijmwoorden letten, het zijn zinnen in een ritme.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd, het zou voor niemand gemakkelijk zijn 15 coupletten onlogisch Nederlands in het hoofd te stampen
Nu moet ze nog leren om haar zinnen af te maken en minder warrig te praten.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste word erg gewaardeerd hier.
Niet Zoë, die zou alle coupletten moeten leren om de 15 bij te staan.quote:
Goed idee, muziekje bij bedenken en de klus is geklaard!quote:Op woensdag 26 april 2023 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet zoveel moeite mee hebben, ezelsbruggetjes verzinnen, goed op de rijmwoorden letten, het zijn zinnen in een ritme.
als ze toch in staat zijn om Bohemian rapsody mee te bleren, moet dit ook wel lukken.....
Vind het tekort door de bocht. Waar een wil is is een weg. Dat het niet voor iedereen even makkelijk is, kan ik mij nog voorstellen, maar bij voorbaat al opgeven is not done voor mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
uhm....muziekje hoef je niet te bedenken hoor, het is het volksliedquote:Op woensdag 26 april 2023 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed idee, muziekje bij bedenken en de klus is geklaard!
WTFquote:Op woensdag 26 april 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo.
Met oefenen voor het rekenen was 90 + 11 al te moeilijk voor haar.
What about de muziek van het Wilhelmus?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed idee, muziekje bij bedenken en de klus is geklaard!
Wat ik al schreef, ze zou die couplet van Mori moeten leren, want daar heb ik geen groot vertrouwen in.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het tekort door de bocht. Waar een wil is is een weg. Dat het niet voor iedereen even makkelijk is, kan ik mij nog voorstellen, maar bij voorbaat al opgeven is not done voor mij.
Hou op met me.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
Je merkt wel dat Nederlands niet Moraima's moedertaal is, ze zit nu eigenlijk iets in een voor haar vreemde taal te leren en dan nog van die 'rare' woorden.
Eigenlijk geldt dit ook voor Imadiddin, Eunice, Isaac en Marciano denk ik.
Beter om er een zelfgekozen melodie bij te doen, volkslied slaat niet zo goed aan als melodie. Vooral niet voor de jongeren daar.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
uhm....muziekje hoef je niet te bedenken hoor, het is het volkslied
Maar daar past de tekst toch precies op…quote:Op woensdag 26 april 2023 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beter om er een zelfgekozen melodie bij te doen, volkslied slaat niet zo goed aan als melodie. Vooral niet voor de jongeren daar.
wat een onzin.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beter om er een zelfgekozen melodie bij te doen, volkslied slaat niet zo goed aan als melodie. Vooral niet voor de jongeren daar.
Das minder.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
What about de muziek van het Wilhelmus?
En waar de tekst exact op past.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Het is toch een bestaande melodie die ze al beken voor kan komen.
Ook voor rasechte Nederlanders is deze taal erg vreemd als je er niet mee opgegroeid bent.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
Je merkt wel dat Nederlands niet Moraima's moedertaal is, ze zit nu eigenlijk iets in een voor haar vreemde taal te leren en dan nog van die 'rare' woorden.
Eigenlijk geldt dit ook voor Imadiddin, Eunice, Isaac en Marciano denk ik.
nahhhhh als ik ze hoor praten heb ik echt m'n twijfel, Papiaments spreken ze vloeiend (in mijn oren dan, ik spreek het dus niet) en het is 'die' dit en 'die' dat....of is dat 'stoere taal' ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |