Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 26 april 2023 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar blijft het proberen en oefenen, nu met Imi
Als je er een beetje de moeite voor neemt is het best wel te doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet tactisch denken, en alleen die Mori moet doen proberen te leren, want die gaat er niets van bakken.
15 coupletten is gewoon teveel gevraagd.
Niet voor haar.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er een beetje de moeite voor neemt is het best wel te doen.
maar ze kan toch lezen? En het couplet tot in den treure hardop opzeggen?quote:
Nou he he ,dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 april 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Moraima heb ik vaak het idee dat ze begint met roepen dat ze iets niet kan... dan is (in haar ogen) alles wat wel lukt mooi meegenomen en vindt iedereen het geweldig
Daar komt bij, dat ze Moraima het wel weer zullen vergeven, waarom zou ze dan de moeite er dan voor nemen. Dat zal ook de gedachte van Moraima zijn.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Als je er van te voren al vanuit gaat dat je het niet kan onthouden en dat het niet gaat lukken ,
dan ben je niet bezig met echt oefenen maar dat het niet gaat lukken
Want je geeft eigenlijk al op
hardop laten voorlezen, goed op de rijmwoorden letten en een beetje proberen te begrijpen wat er bedoelt wordt.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er een beetje de moeite voor neemt is het best wel te doen.
Het zijn goddorie 8 korte regeltjes, op rijm.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar ze kan toch lezen? En het couplet tot in den treure hardop opzeggen?
En vaak is het ook zo.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Moraima heb ik vaak het idee dat ze begint met roepen dat ze iets niet kan... dan is (in haar ogen) alles wat wel lukt mooi meegenomen en vindt iedereen het geweldig
Ja nee precies ,Mory komt met een hoop weg zonder ergens moeite voor te doenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar komt bij, dat ze Moraima het wel weer zullen vergeven, waarom zou ze dan de moeite er dan voor nemen. Dat zal ook de gedachte van Moraima zijn.
Liever lui dan moe lijkt het vaak bij haar.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo.
Met oefenen voor het rekenen was 90 + 11 al te moeilijk voor haar.
Hele leuke opdracht zelfs. Even je brains refreshenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
hardop laten voorlezen, goed op de rijmwoorden letten en een beetje proberen te begrijpen wat er bedoelt wordt.
en dan gewoon gaan stampen, in je hoofd zingen of lopen en goed de cadans van de zinnen erbij houden.
Het lijkt mij persoonlijk wel een heel leuke opdracht, zowel om zelf alles te leren als om te helpen bij de anderen om het er goed in te krijgen
Lijkt het niet, dat is het.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe lijkt het vaak bij haar.
dat dus, lekker even je hersens laten kraken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hele leuke opdracht zelfs. Even je brains refreshen
Vooral dat laatste word erg gewaardeerd hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee precies ,Mory komt met een hoop weg zonder ergens moeite voor te doen
En ach ze is zo gezellig dus tja
Omdat ze het gewoon niet kan.quote:
Maar dat is vooruit denken en dat kunnen ze daar niet zo goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit eigenlijk een heel leuke opdracht en als ze een beetje handig zijn zien ze gelijk van alle anderen wie wel en wie niet goed is in dingen leren/onthouden.... altijd makkelijk bij een eliminatieproef wie ze op de stip moeten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |