Een beetje hetzelfde verhaal als Mory..als je van te voren al vaak genoeg roept dat je het niet kanquote:
Mori heeft al meerdere pogingen gedaanquote:Op woensdag 26 april 2023 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde verhaal als Mory..als je van te voren al vaak genoeg roept dat je het niet kan
of dat het niet lukt
Gaat het never nooit lukken
Dat is het punt nietquote:Op woensdag 26 april 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori heeft al meerdere pogingen gedaan
Zoe 0
Die haalt den en des door elkaarquote:Op woensdag 26 april 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima heeft met de eerste regel al moeite
maar blijft het proberen en oefenen, nu met Imiquote:Op woensdag 26 april 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het punt niet
Mory roept van te voren al dat het niet gaat lukken
Blijf het ook onzin vinden, als er 1 die 1 couplet moet doen vast loopt, mag je het verbeteren, en dat voor een beetje poenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori heeft al meerdere pogingen gedaan
Zoe 0
Niet alleen des en denquote:Op woensdag 26 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die haalt den en des door elkaar
Ik zou dat denk ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijf het ook onzin vinden, als er 1 die 1 couplet moet doen vast loopt, mag je het verbeteren, en dat voor een beetje poen
Nou, ook ik zou er niet aan beginnen om al die 15 coupletten uit m'n hoofd te leren met dat onlogische Nederlands.
Iedereen is met Moriama bezig. Ik zou met mijn eigen tekst bezig gaan en mijn tijd niet in Moraima steken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar blijft het proberen en oefenen, nu met Imi
eunice zou lekker een stuk ducktape over haar mond krijgen van mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Erik ook al geïrriteerd bij het leren van de tekst. Eunice zat er door heen te brabbelen. Moest ie zich niet druk om maken zegt JW, heeft hij ook last en straks praten ze er ook doorheen. Iedereen heeft er last van. Eunice brabbelt weer verder
Erik heeft er ook behoorlijk moeite meequote:Op woensdag 26 april 2023 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Erik ook al geïrriteerd bij het leren van de tekst. Eunice zat er door heen te brabbelen. Moest ie zich niet druk om maken zegt JW, heeft hij ook last en straks praten ze er ook doorheen. Iedereen heeft er last van. Eunice brabbelt weer verder
Ze probeert verleidelijk te kijken maar die ene wenkbrauw werkt niet mee!quote:Op woensdag 26 april 2023 12:21 schreef ledn81 het volgende:
Je snapt waddik bedoel toch![]()
[ afbeelding ]
Ja, weer een traditie naar de kloten.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na al die achterlijke, nietszeggende coupletten te hebben aangehoord, denk ik dat het tijd wordt voor een nieuw volkslied![]()
Marciano ook. Ze vinden het allemaal moeilijkquote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft er ook behoorlijk moeite mee
En de rest wel?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
Moiraima lijkt ook echt geen flauw idee te hebben wat ze leest.
Ze moet tactisch denken, en alleen die Mori moet doen proberen te leren, want die gaat er niets van bakken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou dat denk ik wel leuk vindenNa al die maanden weer een keer lekker mijn hersens aan het werk zetten.
En als je het hardop voor laat lezen door iemand, is het veel makkelijker om het in je hoofd te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |