Hard tegen hard moet toch kunnen.. Aldus ZooWie. Isaac moet hard lachenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh zoe wil geen ruzie met ice
Want dan moet ze weer huilen
Dan heb je weer een heel zoe dramaquote:Op woensdag 26 april 2023 12:19 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me toch af of ze haar straks niet gaan aanpakken.
Moet er toch 1 zijn die haar te grazen neemt over niet haar best doen
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
Die zak poeder zo op dr kop zetten
Doeiiii zoe
Ik wou net vragen welke is die liedje van ICEquote:Op woensdag 26 april 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Het couplet wat Isaaac moet leren
Lijdt u, mijn onderzaten
die oprecht zijt van aard,
God zal u niet verlaten,
al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te leven,
bidt God nacht ende dag,
dat Hij mij kracht zal geven,
dat ik u helpen mag.
Ice kent hem niet volledigquote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou net vragen welke is die liedje van ICE
Dat drama goed punt, dan maar slikken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je weer een heel zoe drama
En denk dat er meer zijn die het straks niet redden
Vooral met mensen in de weg lopen en irriterenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:22 schreef Ebinas het volgende:
Zoe ik ga deze zo even leren
Ze is sws bezig.
In ieder geval die van mora
Nu toevallig (net na je post) is ze gaan zitten en kijkt naar het blaadje.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral met mensen in de weg lopen en irriteren
Leren heb ik haar nog niet zien doen
En ze is alweer bovenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu toevallig (net na je post) is ze gaan zitten en kijkt naar het blaadje.
Maar voor hoe lang en is ze serieus bezig is de vraag
In de spiegeling van dat blaadje, ziet ze straks wel weer een wimper die niet goed zit en is ze daar weer mee bezigquote:Op woensdag 26 april 2023 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu toevallig (net na je post) is ze gaan zitten en kijkt naar het blaadje.
Maar voor hoe lang en is ze serieus bezig is de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |