Normaal zou ik hier "De beste!" posten, maar dat durf ik na dit seizoen niet meer.quote:
Heel belangrijk!quote:Op zondag 30 april 2023 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tadic en Klaassen nemen het voortouw in de spelerstunnel.
50 cent per euro inzet.quote:Op zondag 30 april 2023 17:23 schreef Nober het volgende:
Hoeveel krijg je uitgekeerd bij de wedkantoren als je inzet op een staking?
Ben ik ook bang voor. Teveel zullen te hoog staan. Gaten achter en psv profiteert.quote:Op zondag 30 april 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat weer een afstraffing worden voor Ajax ben ik bang.
Kan je verticaal kijken ipv van horizontaal.quote:Op zondag 30 april 2023 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Op TikTok.
Waarom zou je dat willen?
Als het maar inclusief is.quote:Op zondag 30 april 2023 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
Shirts van Ajax zijn ontworpen door een blinde ontwerper neem ik aan?
De fik erin.quote:Op zondag 30 april 2023 17:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
ZIEDEND.
[..]
Als het maar inclusief is.
Gaat vast wel weer wat kapot.quote:Op zondag 30 april 2023 17:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
ZIEDEND.
[..]
Als het maar inclusief is.
Die antwoorden van Ruud. Het gevoel alsof hij altijd geïrriteerd is.quote:Op zondag 30 april 2023 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Het verschil tussen Heitinga en Van Nistelrooy qua interview is zeer pijnlijk.
Het enige leuke aan Heitinga vind ik zijn interviews.quote:Op zondag 30 april 2023 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Tsja. Een WK finalist tegenover iemand die niet verder kwam dan de laatste 16.quote:Op zondag 30 april 2023 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij voelt zich snel aangevallen/in een hoek gedrukt in ieder gevalquote:Op zondag 30 april 2023 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Die antwoorden van Ruud. Het gevoel alsof hij altijd geïrriteerd is.
Ik hoop voor zijn vrouw dat hij in hun relatie niet zo is.quote:Op zondag 30 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij voelt zich snel aangevallen/in een hoek gedrukt in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |