Genottelijk meh.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:46 schreef fetX het volgende:
Eerlijk is eerlijk; vandaag was écht genottelijk![]()
Klein beetje wind erbij was ook helemaal prima.
quote:Op zondag 30 april 2023 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Bekende naam wel in de weer-wereld volgens mij. ALS.
Terwijl ik hier dan toch weer vooral maxima van tussen de 15 en 20 graden zie voor de komende week. Helemaal niks mis mee dus, met zon zelfs warm.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:22 schreef DonDruiper het volgende:
Vooruitzichten lange termijn
maandag 08 mei tot en met maandag 15 mei
Wisselvallig met waarschijnlijk maximumtemperaturen rond of iets onder het langjarig gemiddelde.
Ik word hier zo verdrietig van.
Nog een kans om van mijn auto af te komenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
Eind van de week wellicht terreur buien
[ twitter ]
Alles beter dan gezapig grijs en miezerquote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
Eind van de week wellicht terreur buien
[ twitter ]
Als je vrij bent vrijdag, lig je waarschijnlijk nog te maffen als die buien overtrekken. Daarna wordt het gewoon weer saai en grijs.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:05 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Alles beter dan gezapig grijs en miezer
Vertel dat maar tegen de Limburgers onder ons waar terreurbuien aan het ontstaan zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:30 schreef Oriente het volgende:
Tot nu toe heerlijk weer vandaag, net lekker op de fiets in een t-shirtje
Limburg is een probleem op zichzelf.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de Limburgers onder ons waar terreurbuiten aan het ontstaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |