ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant opquote:
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant op
heb wel het idee dat je het altijd moet opzoeken met dit soort wedstrijden. dus meer de wijken in. aangezien al die provencialen richting Wallen of Leidse gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.quote:
hoezo vriend? met zijn tweeën is het beste met zijn drieën spreek je toch een iemand meer dan die anderquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze niet uit Seoul komt hebben @:kingroland en ik geen interesse.
geweldige postsquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @:KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.
Ik ga eerst m'n vriendin door de boxspring heen beuken weldra, en daarna zien we wel wat we in de pan gooien.
@:onlogisch
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nuchtere Nico![]()
quote:
Dit moet een grote indruk op je hebben achtergelaten!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:
Wel milkshakes? #prayforbarneyquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier, kun je je kennis nog verder bijspijkeren.Yea, she's on crack.
Moeten dood.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van werner vogels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |