quote:De gemeente Almere heeft in zijn archief alsnog zestien gigabyte aan documenten en e-mails van voormalig burgemeester Weerwind (D66) gevonden. Dat gebeurde nadat Omroep Flevoland de gemeente nogmaals had gevraagd naar mogelijke mails van Weerwind te zoeken.
In eerste instantie zei de gemeente dat Weerwind in zijn termijn als burgemeester nauwelijks mailde. In zes jaar tijd zou hij geen enkele mail hebben verzonden en slechts 191 mails hebben ontvangen. Dat blijkt dus niet te kloppen.
O ja, die heeft hij afgewezen, wat een vuile klootzak!quote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen na zijn weerzinwekkende behandeling van Els_Rechts
Een daad van een gevaccineerde zou ik haast zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, die heeft hij afgewezen, wat een vuile klootzak!
Heb je tandpasta en tandenborstel meegenomen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag koffie drinken met een manager
Asian?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big four?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
Van welk magazijn?quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Jaquote:
Iedereen hier is witquote:
Nee maar ik ga volgende week naar de tandartsquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Heb je tandpasta en tandenborstel meegenomen?
Delen met je matenquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Van mijn vriendin blijft die mooi af
picsquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Van mijn vriendin blijft die mooi af
Als ze niet uit Seoul komt hebben @KingRoland en ik geen interesse.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Google maar zelf een meid uit Beijing.
Bij voorkeur japanse of koreaanse inddquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze niet uit Seoul komt hebben @:kingroland en ik geen interesse.
Ze komt niet uit Seoul maar uit provincie Hebei vlak bij Beijing. Fijn dat jullie geen interesse hebben. Ben dat gestaar van sommige mannen zat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze niet uit Seoul komt hebben @:kingroland en ik geen interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |