Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij al een note uitgedeeld, zijn werk zit er wel weer op voor vandaag.
Snap ik wel, je hebt het dan wel echt gemaakt als je moderator bent op Fok!. Dan hoef je niet meer te werken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Normaalgesproken doet moderator onlogisch niet zoveel.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze week vrij. (Dat scheelt een blamage)
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @Lange_Lans )quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemt
dat je er dan geen reet van kunt maakt niet zoveel uit denk ik
Kracht en data is het toverwoord! (zie het Ajax-topic)quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @:Lange_lans )
Trainingskamp.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?
Zou Alfred dit ook doorgemaakt hebben?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liepquote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liep
Van de verkeerde kant gok ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
Wij hebben geen homofilie in de familiequote:Op woensdag 26 april 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?
Onterf je haar???
dat zijn de beste, zeker als de rest van het team het ook accepteertquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij hebben geen homofilie in de familie
Dat is een Nederlandse tic
Starlink was gister al geloof ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe lancering van SpaceX is vannacht @:Scrummie
Niet met big fucking rocket maar een reguliere van Starlink geloof ik.
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:59 schreef Bezsen het volgende:
Weer iemand in de zakelijke kring overleden.
Hartaanval
Eens maatquote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |