Wanneer ga je?quote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed idee om mijn Chromecast mee te nemen op vakantie zodat ik nu First Dates kan streamen in Bretagne![]()
![]()
.
het plaatsje Brest in Bretogne staat bekend om zijn oestersquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Hebben ze daar ook panzanella?
Ja, die heb ik ook nog nooit gehadquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
het plaatsje Brest in Bretogne staat bekend om zijn oesters
Snotterig en zout, je moet er van houden.quote:Op maandag 24 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog nooit gehad
Ga je dat ook zo aan je date verkopen als je eindelijk wordt uitgenodigd bij first dates?quote:
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedierenquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Hebben ze daar ook panzanella?
Ik kan nu een hele schuine grap maken , dat doe ik niet, ik zou wel zeggen dat het zout en snotterig is ja.quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je dat ook zo aan je date verkopen als je eindelijk wordt uitgenodigd bij first dates?
Gaan we nog foto's zien?quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedieren.
Oh, had het verkeerd gelezen. Leuk!quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedieren.
Veel plezier in ieder gevalquote:
Gheghe ik zou me moeten inhouden om die grap niet aan tafel te makenquote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele schuine grap maken , dat doe ik niet, ik zou wel zeggen dat het zout en snotterig is ja.
Jammer.quote:
Pff, geen idee. Een mooi Oestermes?quote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer.
Nog cadeautips voor iemand die gaat verhuizen naar Bretagne?
Ah ja, snotterig en zout, dat past er wel bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |