Succes, binnen twee dagen is hij jouw baas.quote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef Jahr00n het volgende:
als ik deze kaolo lijpe gozer onder mij had werd ik helemaal gek vriend
binnen twee dagen ontsla ik zon gozer
Even lachen allemaalquote:Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn lul he, ja die, die is pas hoog en gaaf.
Vergeet het applaus niet he, thot.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ook. Gisteren stond ik als begaafde op een heuvel.
Jij bent dus groot in kleine zaken?quote:Op maandag 24 april 2023 18:23 schreef NgInE het volgende:
Ik ben ook hoogbegaafd. Ik kan mij heel goed aanpassen, waardoor ik redelijk goed mee draai in de samenleving. Je moet alleen wel engelen geduld- en een hoge frustratie grens hebben.
Misschien heb je wel eens iemand met een verstandelijke beperking ontmoet. Zo een persoon heeft misschien een IQ van 70, terwijl jij ergens rond de 100 zit.
Het verschil in IQ met een hoogbegaafd iemand is hetzelfde, maar dan de andere kant op. Jij hebt dan een IQ van rond de 100 en het hoogbegaafde persoon van rond de 130. Ook een verschil van 30.
Moet je je nu voorstellen dat een IQ van 70 normaal is in de samenleving. Terwijl jij rond de 100 zit. Iedereen verwacht van jou dat je denkt en doet als een persoon met een verstandelijke beperking. Doe je dit niet, dan ben je 'lastig' en kan men je manier van denken niet volgen.
Dat is hoe het is om hoogbegaafd te zijn.
Nieteens Hooggeleid 5G zijn?quote:
En de ellende is, is dat hij door zijn narcistische persoonlijkheidsstoornis denkt dat hij hoogbegaafd isquote:Op maandag 24 april 2023 17:27 schreef SootSprite het volgende:
"Zet mij ergens neer en na drie maanden vertel ik je hoe het véél beter kan. En de ellende is: ik heb altijd gelijk. Dat is voor leidinggevenden een uitdaging om mee om te gaan."
Mensa community 4 lifequote:Op maandag 24 april 2023 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Een test nodig hebben omdat bevestigd te krijgen...
Ik ben gewoon 33 cm groot geschapen.quote:Op maandag 24 april 2023 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent dus groot in kleine zaken?
Ben je ook autistisch?quote:Op maandag 24 april 2023 18:23 schreef NgInE het volgende:
Ik ben ook hoogbegaafd. Ik kan mij heel goed aanpassen, waardoor ik redelijk goed mee draai in de samenleving. Je moet alleen wel engelen geduld- en een hoge frustratie grens hebben.
Misschien heb je wel eens iemand met een verstandelijke beperking ontmoet. Zo een persoon heeft misschien een IQ van 70, terwijl jij ergens rond de 100 zit.
Het verschil in IQ met een hoogbegaafd iemand is hetzelfde, maar dan de andere kant op. Jij hebt dan een IQ van rond de 100 en het hoogbegaafde persoon van rond de 130. Ook een verschil van 30.
Moet je je nu voorstellen dat een IQ van 70 normaal is in de samenleving. Terwijl jij rond de 100 zit. Iedereen verwacht van jou dat je denkt en doet als een persoon met een verstandelijke beperking. Doe je dit niet, dan ben je 'lastig' en kan men je manier van denken niet volgen.
Dat is hoe het is om hoogbegaafd te zijn.
ik ben gevaccineerdquote:
Dat is inderdaad belangrijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |