BRONquote:
Marc Van Ranst krijgt vlak voor lezing slagroomtaart in zijn gezicht van onbekende
Viroloog Marc Van Ranst kreeg zondagochtend een slagroomtaart in zijn gezicht geduwd. Voordat hij een lezing zou geven in Brugge over pandemieėn besmeurde iemand hem met een kant-en-klare taart.
Van Ranst vertelt op Twitter dat hij vijf minuten later aan zijn lezing in Brugge begon. Dat was omdat een ‘dappere strijder’ een 'slagroomtaart in mijn gezicht deponeerde’. Na de lezing is de politie even ter plaatse geweest.
Wie hem bekogelde en waarom, is nog niet duidelijk. ,,Ik schrik al lang nergens meer van", reageert de viroloog tegen Het Laatste Nieuws. De lezing zou gaan over de gelijkenissen tussen Covid-19 en de Spaanse Griep. ,,Ik zag dat er een jongeman op me afkwam met een pizzadoos in de handen. Voor ik het wist, hing ik vol kersentaart. Ik ben de man nog achterna gehold, maar na een minuut of vijf begon al die zoetigheid toch wat te prikken en heb ik het maar opgegeven.”
Van Ranst kon er al met al nog om lachen. ,,Gezicht afgeveegd en daarna m'n lezing gegeven. De rest van de taart was best lekker. Ik krijg elke dag al verwensingen naar mijn hoofd op sociale media. Dus zo verrassend vind ik dit al lang niet meer.”
In deze taart zat geen stront volgens mijquote:Op zondag 23 april 2023 15:33 schreef Hathor het volgende:
Kan me nog herinneren dat Fortuyn ook een keer een taart moest koppen. Waren knap ranzige types trouwens die dat deden.
Die mest en asbest op de snelweg kwam niet van GL volk.quote:Op zondag 23 april 2023 15:38 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval geen stront en kots, wappies toch nog wat netter dan GL-volk.
Stront in iemands gezicht smeren vind ik toch wel in een andere categorie vallen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die mest en asbest op de snelweg kwam niet van GL volk.
Ik vind het beide verachtelijk maar het is dus niet zo dat alleen ‘GL volk’ domme dingen doet.quote:Op zondag 23 april 2023 15:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stront in iemands gezicht smeren vind ik toch wel in een andere categorie vallen.
Eens hoorquote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het beide verachtelijk maar het is dus niet zo dat alleen ‘GL volk’ domme dingen doet.
Waarom precies?quote:
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Walgelijke actie. En een brevet van onvermogen natuurlijk. Als je het niet met woorden kunt.
Dus dan is het goed?quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?
Fake news, iemand met het postuur van Van Ranst houdt dat geen 5 minuten vol.quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben de man nog achterna gehold, maar na een minuut of vijf begon al die zoetigheid toch wat te prikken en heb ik het maar opgegeven.”
Er zijn veel personen op hoge posten, waarbij het met woorden nooit lukt om hen te bewegen om te helpen met het realiseren van goede plannen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Walgelijke actie. En een brevet van onvermogen natuurlijk. Als je het niet met woorden kunt.
Niet via geweld in elk geval. Dit is gewoon belachelijk en zou door iedereen moeten worden afgekeurd.quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |