Thanks, had ik niet door!quote:Op maandag 24 april 2023 11:19 schreef franklop het volgende:
@:InTrePidIvity
Madrid start komende woensdag al met het hoofdtoernooi (is een 96 draw geworden net zoals IW en Miami).
Rome is overigens ook 96 draw geworden met start op woensdag 10/5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De regels zijn niet helemaal duidelijk, maar ik neem aan dat 'ie telt
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Oei, dan heb jij het foutquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:12 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er ook 1 zijn. Beide P7!
Ik stem voor een gedeelde zege.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dan heb jij het fout
Want die van mij heeft op 1 gestaan! Maar de regels waren dus niet helemaal duidelijk over of dat wel of niet geldig is ivm oude ranglijst
quote:The Pepperstone ATP rankings[1] are the merit-based method used by the Association of Tennis Professionals (ATP) for determining the qualification for entry as well as the seeding of players in all singles and doubles tournaments.[2] The first rankings for singles were published on 23 August 1973 while the doubles players were ranked for the first time on 1 March 1976.
Dan noem ik voor de zekerheid Emilio Sanchez nog maar even, degene die je met 'beide' bedoelt naast Verdascoquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik stem voor een gedeelde zege.
Al is de ATP-ranglijst duidelijk wel voor de professionele tennissers
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@heywoodu krijgt nog een bonuspuntje voor zijn research naar Manuel Santana: .
Intel ik had Cerundolo ingewisseld voor Norrie voor dat allebei de partijen waren begonnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN (2/18)
APK: Gasquet, Thiem, Davidovich Fokina, Norrie, Zverev, Tiafoe
wimderon: Gasquet, Thiem, Hurkacz, Norrie, Zverev, Medvedev
* OUT (16/18)
Cavalier: Schwartzman
knijn1985: Schwartzman
mickael79: Schwartzman
Pick 2:
Ambrosius: Gasquet, Jarry
heywoodu: Monteiro, -
intel: Gasquet, Krajinovic
TheVulture: Wawrinka, Sonego
Wopper1: Barrere, Jarry
Pick 3:
norich: Gasquet, Cachin, Korda
Pick 4:
BobW: Gasquet, Garin, Dimitrov, Cerundulo
Bruce117: Gasquet, Thiem, Davidovich Fokina, Shapovalov
danusz1986: Gasquet, Cachin, Davidovich Fokina, Cerundulo
franklop: Gasquet, Cachin, Davidovich Fokina, Shapovalov
papert: Gasquet, Cachin, Davidovich Fokina, Shapovalov
superniger: Ruusuvuori, Cachin, Nishioka, Van de Zandschulp
voetbalmanager2: Gasquet, Etcheverry, Davidovich Fokina, Van de Zandschulp
Pick 5:
-
Alle QFs toch? Om tot 10 picks te komenquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema pick 8:
(1) Carlos Alcaraz vs (10) Karen Khachanov
(LL) Daniel Altmaier vs (17) Borna Coric
Staat er tochquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Alle QFs toch? Om tot 10 picks te komen
Dan zag ik het verkeerd!quote:
Bij deze gedaan!quote:
Eerst editten en dan quoten, zo verwarrend allemaalquote:
Zeg je jouw username nou met een harde G, een zachte Limburgse G, een zachte Franse G of een Engelse harde G?quote:
Lehecka speelde helemaal niet zag ik dus toen had ik het snel veranderd in Norrie, maar Norrie voelde niet helemaal lekker dus ga ik voor Khachanov. Niks mis mee denk ik. Laatste heb ik gequote.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eerst editten en dan quoten, zo verwarrend allemaal![]()
[..]
Zeg je jouw username nou met een harde G, een zachte Limburgse G, een zachte Franse G of een Engelse harde G?
It's all good, manquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Lehecka speelde helemaal niet zag ik dus toen had ik het snel veranderd in Norrie, maar Norrie voelde niet helemaal lekker dus ga ik voor Khachanov. Niks mis mee denk ik. Laatste heb ik gequote.
oh das beetje raar idd maar even kijken hoe dat komt. Als hij verzet is gedurende de dag zit ik gewoon goed toch?quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie geen geplande wedstrijd of resultaten van Tsitsipas op maandag...
Hij heeft gisteren 2 keer moeten spelen dat is het probleem.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:36 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
oh das beetje laat idd maar even kijken hoe dat komt. Als hij verzet is gedurende de dag zit ik gewoon goed toch?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:24 schreef knijn1985 het volgende:
8. Medvedev
1 pick nu toch voor kwartfinales?
8. Ruudquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:24 schreef knijn1985 het volgende:
8. Ruud
1 pick nu toch voor kwartfinales?
Ik heb het nog gewijzigd omdat ik anders niet uit kan spelen
Daarom maar even geen RGquote:Op maandag 29 mei 2023 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is Knijn mee bezig dit seizoenwat een score
Die speelt morgen niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Onder voorbehoud van winst Fritz:
5: Rune
Oh die is al bijna klaar zie ik. Dan doen we:quote:Op maandag 12 juni 2023 12:24 schreef mickael79 het volgende:
Helaas dag 1 van RG vergeten, dus hele toernooi gemist, maar ik ben er weer.
1. Cressy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt allemaal niet uit als je Gijs Brouwer pickt![]()
Ja geen reet aan zo.quote:
Misschien gewoon beter je best doenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Ja geen reet aan zo.
Misschien een leuk idee om jokers aan het spel toe te voegen volgend jaar.
Dat iedereen 5 jokers krijgt en dat je die dan mag inzetten als jouw speler op dag 1 verliest. Soort lucky loser systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |