Dan kunnen we toch best een paar beertjes opnemenquote:
Die zullen het wel gewoon verdiend hebbenquote:Op zondag 23 april 2023 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 Los met allemaal bloederige gore van in stukken gescheurde wielrenners
nee want ze worden grootquote:Op zondag 23 april 2023 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch best een paar beertjes opnemen
Ja maarquote:
Blijft wel gewoon pluizig en zachtquote:Op zondag 23 april 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die wordt groot en dan eet die je op
Gewoon alleen naar het gemeenteparkje in het stadscentrumquote:Op zondag 23 april 2023 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in Roemenië niet al te diep de bossen in
Zo'n zandvlakte met drie sprietjes gras en zo'n symbolisch hekje van betonijzeren boogjes van 15 cm hoog erlangsquote:Op zondag 23 april 2023 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen naar het gemeenteparkje in het stadscentrum
Mja, het land heeft de hoogste beerdichtheid van Europa. Niet zoveel zin om ineens tegenover zo’n beest te staanquote:Op zondag 23 april 2023 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen naar het gemeenteparkje in het stadscentrum
En dan nog een in memorium bankje voor de man die er elke dag de eendjes kwam voerenquote:Op zondag 23 april 2023 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n zandvlakte met drie sprietjes gras en zo'n symbolisch hekje van betonijzeren boogjes van 15 cm hoog erlangs
Waarom niet? Gevaarlijk?quote:Op zondag 23 april 2023 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in Roemenië niet al te diep de bossen in
Grmbl is nu zijn volgende vakantie daar aan het plannenquote:Op zondag 23 april 2023 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het land heeft de hoogste beerdichtheid van Europa. Niet zoveel zin om ineens tegenover zo’n beest te staan
Ga maar naar Roemenië dan leer je er wel meer kennen.quote:
Ik ben in de VS in gebieden geweest met zo'n beetje de hoogste beerpopulatie ter wereld en heb er nog nooit eentje gezienquote:Op zondag 23 april 2023 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het land heeft de hoogste beerdichtheid van Europa. Niet zoveel zin om ineens tegenover zo’n beest te staan
Ik bennie bang.quote:Op zondag 23 april 2023 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar naar Roemenië dan leer je er wel meer kennen.
Alleen om jou dwars te zittenquote:Op zondag 23 april 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grmbl is nu zijn volgende vakantie daar aan het plannen
Beren.quote:
Hoi Benniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |