Dat ze niet zo fluffly en pluizig zijn betekent niet dat ze niet ook wat liefde nodig hebbenquote:Op zondag 23 april 2023 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze minder knuffelbaar.
Ja er zijn wel meer pakketdiensten die op zondag bezorgen?quote:
Taghi.nlquote:Op zondag 23 april 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer pakketdiensten die op zondag bezorgen?
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 23 april 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nou, vrij uitzonderlijk toch dacht ikquote:Op zondag 23 april 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op zondag 23 april 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet vrij standaard, meestal alleen bij de grote webshops als bol en mediamarkt als je op een zaterdag besteltquote:
Hmm, dat is dit niet. Dan zal het morgen wel komen. Beter ook.quote:Op zondag 23 april 2023 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet vrij standaard, meestal alleen bij de grote webshops als bol en mediamarkt als je op een zaterdag bestelt
@bitterbal, moeten we beren gaan opvangen?quote:Italië wil een deel van de beren in het noorden van het land uitzetten naar andere landen. Minister Fratin van Milieu zegt dat hij daarover met andere Europese landen in gesprek gaat.
https://nos.nl/artikel/24(...)etten-na-dood-jogger
nee !!quote:Op zondag 23 april 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal, moeten we beren gaan opvangen?
Maar de beertje danquote:
worden vast wel ergens anders opgevangen. vol is vol , grenzen dicht , ze stelen al onze banenquote:
Ook niet hel inclusief dit hoor, beerhaterquote:Op zondag 23 april 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worden vast wel ergens anders opgevangen. vol is vol , grenzen dicht , ze stelen al onze banen
Willen we meer of minder beren?quote:Op zondag 23 april 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet hel inclusief dit hoor, beerhater
quote:Op zondag 23 april 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Willen we meer of minder beren?
minder minder minder !!!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |