Ja ik zou eigenlijk ook gaan want verjaardag van een toenmalige vriend maar had er dit keer al een naar gevoel bij van te voren.quote:Op zondag 23 april 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door bekenden nog wel, dan weet je dat je vriendjesradar een beetje heel erg stuk is.
Die jongen die verjaardag gaf heeft ook klappen uitgedeeld. Samen met een leipo die we kennen maar toch al niet mochten, hij was ook de gene die vrouwen lastig viel.quote:
Zomaar?quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger toen ik 15 ofzo een keer door een groep meisjes op een kermis in elkaar geslagen
Met uitzicht op de schapenquote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso liever in een tentje in de tuin.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger toen ik 15 ofzo een keer door een groep meisjes op een kermis in elkaar geslagen
quote:
Je had vast wat plukken potvishaar in je handen toen het stof neerdwarrelde.quote:Op zondag 23 april 2023 12:19 schreef bitterbal het volgende:
nou ja meisjes , waren potvissen dus ze hadden ook nog es hun gewicht mee, maakte geen schijn van kans
quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
ja was met een vriendinnetje op de kermis daar, was vlakbij bij breda. En ineens waren we omsingeld en toen zeiden die lelijkerds dat ik hun nichtje had geslagen. Wat helemaal niet zo was. Had met niemand anders gesproken dan mijn vriendin. En ze bleven dat zon beetje zeggen en wij ontkennen, totdat 1 van die wijven een drankje over het hoofd van die vriendin gooide en toen gingen ze allemaal los. Waren er 8 en niemand hielp. iedereen kijken maar niemand greep inquote:
zwak volkquote:Op zondag 23 april 2023 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Die jongen die verjaardag gaf heeft ook klappen uitgedeeld. Samen met een leipo die we kennen maar toch al niet mochten, hij was ook de gene die vrouwen lastig viel.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was met een vriendinnetje op de kermis daar, was vlakbij bij breda. En ineens waren we omsingeld en toen zeiden die lelijkerds dat ik hun nichtje had geslagen. Wat helemaal niet zo was. Had met niemand anders gesproken dan mijn vriendin. En ze bleven dat zon beetje zeggen en wij ontkennen, totdat 1 van die wijven een drankje over het hoofd van die vriendin gooide en toen gingen ze allemaal los. Waren er 8 en niemand hielp. iedereen kijken maar niemand greep in
ja denk dat ze dat zelf ook weten dat je dat niet gedaan hebt maar ze houden gewoon van vechtenquote:Op zondag 23 april 2023 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Mijn inelkaarsla-ervaring was ook zo. Ik zou ook iets gezegd hebben maar dat had ik nooit gedaan. Was gewoon op de middag op de markt, niemand deed iets!![]()
Denk dat ik dat nog het ergste vond
Hmm, wat zonde.quote:Op zondag 23 april 2023 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat van Gergi. Maar mijne staat eigenlijk in de weg.
ja als ze het op je voorzien hebben ben je de lul.quote:Op zondag 23 april 2023 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n schurft aan ruziezoekende tokkies en plebs.
oh kamp volkquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze dat zelf ook weten dat je dat niet gedaan hebt maar ze houden gewoon van vechtenin mijn geval waren het kampers, de broer van dat vriendinnetje is er later achter gekomen waar ze op school zaten en daar is toen een groep heen gegaan om weer met hun te vechten dus geloof dat er wel wraak is genomen
![]()
maar dat was dan ergens in breda ofzo
quote:Op zondag 23 april 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was met een vriendinnetje op de kermis daar, was vlakbij bij breda. En ineens waren we omsingeld en toen zeiden die lelijkerds dat ik hun nichtje had geslagen. Wat helemaal niet zo was. Had met niemand anders gesproken dan mijn vriendin. En ze bleven dat zon beetje zeggen en wij ontkennen, totdat 1 van die wijven een drankje over het hoofd van die vriendin gooide en toen gingen ze allemaal los. Waren er 8 en niemand hielp. iedereen kijken maar niemand greep in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |