Jezusquote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Omdat!!! ze dachten dat ie gay was
![]()
![]()
![]()
jonges wtf
Wat voor een daders waren het?quote:Op zondag 23 april 2023 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, wtf man
Kan er gewoon niet bij dat je dit zou doen?
Denk het niet, zie hem straks dan uitgebreider verhaal denk ikquote:Op zondag 23 april 2023 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kut zeg, daders zeker niet opgepakt?
ja kan je ook niet zoveel op zeggen behalve dat het een teringstreek isquote:Op zondag 23 april 2023 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet, zie hem straks dan uitgebreider verhaal denk ik
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen![]()
quote:
Ja dat van Gergi. Maar mijne staat eigenlijk in de weg.quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je al een lekker nieuw bed dan?
Ik denk dat je vooral even een luisterend oor moet bieden? En misschien even meedenken of er praktisch nog iets moet gebeuren met aangifte en zo.quote:Op zondag 23 april 2023 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet, zie hem straks dan uitgebreider verhaal denk ik
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen![]()
is ook zo, je wil gewoon graag iets zeggen wat helpt ofzoquote:Op zondag 23 april 2023 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je ook niet zoveel op zeggen behalve dat het een teringstreek is
ja echtquote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Hopelijk krijgt-ie er geen psychische klachten van. Wat een onzin zeg, dat je zomaar in elkaar geslagen wordt.
Een vriend van me is tijdens een feestje door bekenden van ons in elkaar gemept en is nu 3 jaar later nog niet zichzelf.quote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]Hopelijk krijgt-ie er geen psychische klachten van. Wat een onzin zeg, dat je zomaar in elkaar geslagen wordt.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat kut en klote en tyfuszooi Crack_
ohja, lol goed dat je dat laatste zegt want daar dacht ik ook even niet aanquote:Op zondag 23 april 2023 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral even een luisterend oor moet bieden? En misschien even meedenken of er praktisch nog iets moet gebeuren met aangifte en zo.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van me is tijdens een feestje door bekenden in elkaar gemept en is nu 3 jaar later nog niet zichzelf.
Die heb ik sowieso liever in een tentje in de tuin.quote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan paprika niet meer logeren?
in iemand anders zijn tuinquote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso liever in een tentje in de tuin.
Door bekenden nog wel, dan weet je dat je vriendjesradar een beetje heel erg stuk is.quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van me is tijdens een feestje door bekenden van ons in elkaar gemept en is nu 3 jaar later nog niet zichzelf.
bekenden is iets anders dan vriendenquote:Op zondag 23 april 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door bekenden nog wel, dan weet je dat je vriendjesradar een beetje heel erg stuk is.
Omdat er een leipo was die vrouwen lastig aan het vallen was dus hij besloot toch terug te gaan naar het feestje en er iets van te zeggen. Toen is hij helemaal in elkaar getrapt. Hoofd meerdere keren tegen de stoep aan enz.quote:
Bruine bonenkleurige bungalowtent.quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso liever in een tentje in de tuin.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er een leipo was die vrouwen lastig aan het vallen was dus hij besloot toch terug te gaan naar het feestje en er iets van te zeggen. Toen is hij helemaal in elkaar getrapt. Hoofd meerdere keren tegen de stoep aan enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |