Ha det så kul!quote:Op zondag 23 april 2023 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Staat niets speciaals op de planning, beetje stad verkennen
Have funquote:
Tackquote:
Hopelijk heb je dat allemaal achter de rug nuquote:Op zondag 23 april 2023 04:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig wel dat het achter de rug is maar was meer dan alleen de maatregelen die mij depri maakte
quote:Op zondag 23 april 2023 05:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh we hadden gisteren bij de supermarkt wel rookworsten gezien van een formaat metertje
Straks ontbijt in het hotel?quote:Op zondag 23 april 2023 05:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja denk wordt hema misschien blij van
Ben jje mooi klaar mee.quote:Op zondag 23 april 2023 05:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Airbnb, dus zelf maken. Mickytjuh heeft 200 allergieën
Maar jij kunt toch gewoon doen en laten wat je wilt? Ik heb ooit een maand in Stockholm gewoond en altijd heerlijk gegeten!quote:Op zondag 23 april 2023 05:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Airbnb, dus zelf maken. Mickytjuh heeft 200 allergieën
De zon schijnt, de gordijnen zijn ruk, ik had pijnstillers nodig want mijn rug is stomquote:Op zondag 23 april 2023 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zijn toch op vakantie? Wat doe je zo vroeg op?
Neem een drankje.quote:Op zondag 23 april 2023 05:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De zon schijnt, de gordijnen zijn ruk, ik had pijnstillers nodig want mijn rug is stom
We horen ook heel graag tipsquote:Op zondag 23 april 2023 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij kunt toch gewoon doen en laten wat je wilt? Ik heb ooit een maand in Stockholm gewoond en altijd heerlijk gegeten!
Geen sorry.quote:
Rustig aan en sterkte.quote:Op zondag 23 april 2023 05:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Last van mijn rug, het houdt niet echt op deze maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |