ik denk nu dat Bern een soort afgelost is. Valt me ook op dat ze kan luisteren en geïnteresseerd LIJKTquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan wie het ook ligt, ik vind het raar dat hij zo aan haar hangt en dat zij zoveel tijd met hem doorbrengt. Meer tijd als met Bern.
Welke Babette?quote:Op zondag 23 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Wendy en Babette zijn laat naar bed gegaan, hebben weer zitten zuipen daarboven zegt JW
Ik zeg, als ze er maar genoten hebben...
En waarom is dat?quote:Op zondag 23 april 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat iedereen het een beetje zat is.... JW is niet te genieten.. Erik zit er een beetje bedremmeld bij... Isaac opgefokt... Marciano....
Het lijkt me dat Babette de schuld is van allesquote:
Wat heeft een van die twee gedaan?quote:Op zondag 23 april 2023 10:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Babette de schuld is van alles![]()
Nee hoor, Jeffrey natuurlijk.
Wilde inderdaad...quote:Op zondag 23 april 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Welke Babette?
Diezelfde die graag met ieeeedereen wilde delen?
Ah ja dat kan ik wel begrijpen idd.. gelukkig wordt wel mooi weer dus kunnen ze wel weer meer buiten zijnquote:Op zondag 23 april 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee, verveling, gemis, te lang van huis...
Ik snap het ook wel, ook al wist je het van te voren maar een jaar is laaaaaaang...quote:Op zondag 23 april 2023 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ik wel begrijpen idd.. gelukkig wordt wel mooi weer dus kunnen ze wel weer meer buiten zijn
Ja die die ouwe zuipschuit die steeds gaat janken om drank en shagquote:Op zondag 23 april 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Welke Babette?
Diezelfde die graag met ieeeedereen wilde delen?
Groei serumquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst witte, geen idee wat daar goed voor is
De meeste zitten hun tijd uit. Ze vervelen zich, hadden er meer van verwacht.quote:Op zondag 23 april 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat iedereen het een beetje zat is.... JW is niet te genieten.. Erik zit er een beetje bedremmeld bij... Isaac opgefokt... Marciano....
En terecht, wij toch ook...quote:Op zondag 23 april 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zitten hun tijd uit. Ze vervelen zich, hadden er meer van verwacht.
Jw en Erik hadden dam ruziequote:Op zondag 23 april 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
Daar kunnen ze ook maar alleen hangen en niets doenquote:Op zondag 23 april 2023 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ik wel begrijpen idd.. gelukkig wordt wel mooi weer dus kunnen ze wel weer meer buiten zijn
Da is zeker waar, Dat enkele spelletje dat gespeeld word .quote:
komen nu meer groepjes tot staand , intressante ontwikkeling wel voor de eliminatiequote:Op zondag 23 april 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw en Erik hadden dam ruzie![]()
Gisteravond
Tiano is zijn babetje kwijt
Ice heeft geen stuur meer op de groep
Het is allemaal los zandquote:Op zondag 23 april 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen nu meer groepjes tot staand , intressante ontwikkeling wel voor de eliminatie
ANdere groepjes, ben benieuwd wat het gaat worden deze maand.quote:Op zondag 23 april 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
komen nu meer groepjes tot staand , intressante ontwikkeling wel voor de eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |