Het boeit hem waarschijnlijk niet, maar die baalt waarschijnlijk dat anderen lekker met een drankje lol hebben gehad op kantoor en hij lang met zijn kleine mexicaantje in de kas te ouwenelenquote:Op zondag 23 april 2023 09:37 schreef danaqui het volgende:
JW is lekker tegendraads, wil de plakjes kaas niet tellen wat moet van Eunice, staat zelf ook lekker van de kaas te vreten, gaat een best streamdagje worden denk ik.
Juist dat dusquote:Op zondag 23 april 2023 09:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het boeit hem waarschijnlijk niet, maar die baalt waarschijnlijk dat anderen lekker met een drankje lol hebben gehad op kantoor en hij lang met zijn kleine mexicaantje in de kas te ouwenelen
Ik zat net te denken Jasper hangt wel heel veen bij Sas zelfs als ze zich op staat te maken. Beetje vreemd is het wel.quote:Op zondag 23 april 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat Sasha verplicht 1 op 1 begeleiding heeft voor haar veiligheid.
ligt dan toch aan jasperquote:Op zondag 23 april 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat net te denken Jasper hangt wel heel veen bij Sas zelfs als ze zich op staat te maken. Beetje vreemd is het wel.
Eerst witte, geen idee wat daar goed voor isquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Sas smeert er ook een pleur van die mascara op zeg
ja maar valt niet zo opquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Sas smeert er ook een pleur van die mascara op zeg
Aan wie het ook ligt, ik vind het raar dat hij zo aan haar hangt en dat zij zoveel tijd met hem doorbrengt. Meer tijd als met Bern.quote:
om langer te tonen denk ikquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst witte, geen idee wat daar goed voor is
Ah je hebt ook zwarte mascara waar je wimpers langer door lijken, maar ik geloof daar niet inquote:
Voor meer volume lees ik netquote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst witte, geen idee wat daar goed voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |