Lijkt me ook wel het principe van trouwen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Kim 'ja' zegt dan wil Jeff met haar trouwen
Zeg gewoon dat je naar Kim toe wil want het valt af te lezen aan je voorhoofdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Jeff gaat de proef niet spelen als hij op de stip komt.
Ik las voorhuidquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar Kim toe wil want het valt af te lezen aan je voorhoofd
Kijkcijferkanon Erikquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef Silves het volgende:
Jef..als wij naar huis zijn..wat blijft hier nog over..Wendy die een blik werpt in de loods..Zo gelijk vindt ik dan!!
Wat zie je nu op de streams wat je vorige week nog niet zag?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef D. het volgende:
Ik zie ongeveer 5 uur aan filmpjes van vandaag en gisteren.
Hoogtepunten die ik 'moet' kijken, of gewoon weer inhaken?
Ik kan het cabaret van Bern van vorige week aanraden, maar dat is van vorige weekquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef D. het volgende:
Ik zie ongeveer 5 uur aan filmpjes van vandaag en gisteren.
Hoogtepunten die ik 'moet' kijken, of gewoon weer inhaken?
Goed punt, gewoon inhaken dusquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zie je nu op de streams wat je vorige week nog niet zag?
Babs zit gewoon in een klaagmodusquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Babette kijkt het gewoon nog even aan en als het zo, dat houd ik niet vol, dan ga ik de zomer thuis vieren.
Dat heb ik al gezienquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het cabaret van Bern van vorige week aanraden, maar dat is van vorige week
Ik sla ze overquote:Die filmpjes zijn wel aardig, maar veel geblaat.
@Dotteke had een goed idee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef Varen het volgende:
Een 24 uurs of week opdracht lijkt me een goed plan.
Het is daar kaarten of klagen momenteel😁
Ik heb het donderdagavond zitten kijken en moest soms hardop lachenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezien
Tijdens de roast was de enige keer dat ik Bern grappig vond, dus ik had verwachtingen, en hij maakte het wel waar
Dat ie altijd zo duf is en sloom praat komt omdat ie wat traag is, maar als ie weken over een grap na kan denken dan is ie best leukAl heb je daar IRL natuurlijk niets aan
[..]
Ik sla ze over
Ze hadden het programma beter Een jaar geen leven kunnen noemen aan de kandidaten hun geklaag te horen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef Varen het volgende:
Een 24 uurs of week opdracht lijkt me een goed plan.
Het is daar kaarten of klagen momenteel😁
Kamer 2 met Marciano, Jasper, Bern en Sashaquote:
Zoe al weg?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:38 schreef Flow3r het volgende:
Mensen daar die voor mij nog plezier maken zijn Babet, Wendy, Jeff,Rupie en Moraima.![]()
Stel je voor dat die weg zijn, dan heb je over : Kenzy, Janet, Eunice, Erik,Marciano, Mirthe, Isaac , Imadidin, Bern, Sasha, JW , Jasper
Nou, GEZEL![]()
uiteindelijk hebben ze het wel constant over Jeffquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lachen Jeff uit en het was best grappig eigenlijk
Ja ik denk dat de meesten onderhand wel uitgepraat zijn en wat moeten ze anders doen dan spelletjes spelen, biljarten en pingpongen. De programmamakers laten het ontzettend afweten, ze hebben de meest saaie RLS ooit neergezet, daar kunnen de deelnemers niet heel erg veel aan doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
En toch terug naar de loods, haak ik af...zo saai, zo de finale bereiken met die zombies, niks meer te vertellen onderelkaar, steeds maar dezelfde kut spellen aan tafel.
Oh jah Zoequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe al weg?
Maar saaie mottenballenbende inderdaad. Jammer dat Imi zich zo weinig laat zien, hij kan best scherp en grappig uit de hoek komen, maar doet dat veel te weinig om te zeggen dat ie moet blijven.
Het is nog steeds wachten op diequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe al weg?
Maar saaie mottenballenbende inderdaad. Jammer dat Imi zich zo weinig laat zien, hij kan best scherp en grappig uit de hoek komen, maar doet dat veel te weinig om te zeggen dat ie moet blijven.
Iedereen roept steeds dat het saai is, en dat ze af zullen haken, maar dat roept iedereen al maandenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
En toch terug naar de loods, haak ik af...zo saai, zo de finale bereiken met die zombies, niks meer te vertellen onderelkaar, steeds maar dezelfde kut spellen aan tafel.
Ja best bijzonder dat er helemaal geen sanctie op dat bakje kapot gooien zit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nog steeds wachten op dieen -10K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |