Daarom is het ook een passende TT ze heeft het gezegd. Dat ze niet gaat weten we allemaal net zoals Jeff niet gaat hij dat zegtquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze wel vaker
En toevallig vaak daags na drank
Joh dat was nog niet opgevallen in de loodsquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:03 schreef Varen het volgende:
Zoë heeft spijt dat ze de "andere" groep geen kans heeft gegeven. Bern is heel begripvol
Zoë is thuis heel verwend
Fijn, nextquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Update: Kim D heeft nu haar eerste ontmoeting met de familie van Jef, ipv bloemen , wijn
Om te vertellen dat Kwarrel toch echt veel socialer en leuker is?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Update: Kim D heeft nu haar eerste ontmoeting met de familie van Jef, ipv bloemen , wijn
Dat deed ze ook bij kwarreltje dus lekker boeiend ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
als ik daar op in ga en zeg dat het vast wel goed gekeurd zou worden, of juist niet, krijg je weer een hele discussie maar wat jij wilquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwaktebod deze reactie, er wordt hier zoveel afgevraagd over de bewoners
💖quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Ik denk ook dat de hel dan los zou barsten, daarom snap ik de verontwaardiging van Babette niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik daar op in ga en zeg dat het vast wel goed gekeurd zou worden, of juist niet, krijg je weer een hele discussie maar wat jij wil![]()
ik denk dat de hel net zo goed zou losbarsten, zeker bij JW die al een biljart heeft
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Harry het volgende:
Zoe over het managerschap: het is geen hoge wiskunde!!
Maar wel lagere wiskundequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
De Jumbo is geen hogere wisku de volgens Zoë.
Nee gelukkig niet da komt er helemaal niet uit.
waarschijnlijk omdat de situatie nu anders is, iedereen heeft 300 euro, zij heeft nog 500 euro meer en toegezegd het kratje terug te betalenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hel dan los zou barsten, daarom snap ik de verontwaardiging van Babette niet.
Een kasboek bijhouden gaat helemaal niet over reken ofzo 😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
De Jumbo is geen hogere wisku de volgens Zoë.
Nee gelukkig niet da komt er helemaal niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |