aah okquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan Dennix denken
dat dusquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:09 schreef pingu66 het volgende:
De hele loods moet zich aanpassen aan Kenzies slaap problemen.
Zoals de gehele loods zich moet aanpassen aan de woede uitbarstingen van Jeff. Zo hebben ze allemaal wel ietsquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:09 schreef pingu66 het volgende:
Dan stemmen we allemaal op Kenzyquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:09 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy doet echt haar best om positief te zijn.
Nee, ze doet haar best om minder negatief te zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
Het wil alleen niet zo lukkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
ik vind die er echt slecht uitzien ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:13 schreef Silves het volgende:
Phoe jappie weer met dubbele tong, ik wil wel en dan weer niet naar huis... maak toch eens een keuze, en dan zeggen dat Jef dit steeds doet, gekke dronken Jap
Wat doet ze met Bern?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:13 schreef Kakadylo het volgende:
De mondige Zoe met de lieve Bern
Alsof een leerling met de meester praat
Heeft hij van Babette die fles vodka gekregen ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:13 schreef Silves het volgende:
Phoe jappie weer met dubbele tong, ik wil wel en dan weer niet naar huis... maak toch eens een keuze, en dan zeggen dat Jef dit steeds doet, gekke dronken Jap
Babbel gaf nix om geld.. is haar ¤500 al op?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heeft hij van Babette die fles vodka gekregen ?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel gaf nix om geld.. is haar ¤500 al op?
Jappie had haar gevraagd om die flesquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel gaf nix om geld.. is haar ¤500 al op?
Ah, dan komt het wel goed.. Babbel is heel begaan met haar medeslachtoffers daarquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
Jappie had haar gevraagd om die fles
weet niet of hij binnen is gekomen, maar al 2 dagen komt hij wazig over..quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heeft hij van Babette die fles vodka gekregen ?
geen idee wat hij nog in zijn kluisje heeftquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef Silves het volgende:
[..]
weet niet of hij binnen is gekomen, maar al 2 dagen komt hij wazig over..
Ja precies Zoe bier verstoppen in je eigen kast. en nu zogenaamd achter slot en grendel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
Z⁰ë wil bier achter slot en grendel als zij manager is.
Als het haar uitkomt dan 'misbruikt' ze alle informatie die ze ooit 'oprecht' ingewonnen heeftquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Janet gaat nu over de tong bij Babette. De altijd eerlijke Babette
Er loopt maar één vals mens daar rond en dat is onzen allerheilige Babettequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het haar uitkomt dan gebruikt ze alle informatie die ze ooit 'oprecht' ingewonnen heeft
in je 1tje een prive voorraad is helemaal primaquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:21 schreef Thorelf het volgende:
Is toch raar wat Japie zegt dus gezellig met een groepje een biertje drinken mag niet, maar in je eentje fles wodka is oke
Zojuist zei ze ook tegen Jeff dat Zoe hem bipolair had genoemdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er loopt maar één vals mens daar rond en dat is onzen allerheilige Babette
Goed voor het groepsprocesquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
in je 1tje een prive voorraad is helemaal prima
3 liter wijn jatten ook
Terwijl Babette Erik bipolair heeft genoemdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zojuist zei ze ook tegen Jeff dat Zoe hem bipolair had genoemd![]()
Maar dát klopt.. zowel dat ZooWie dat gezegd heeft.. alswel dat het kloptquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar Babs heeft Jeff zelf ook zo genoemdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Babette Erik bipolair heeft genoemd
Denk dat Zoe de betekenis ervan niet eens weetquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze nemen gewoon woorden van mekaar over daarquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat Zoe de betekenis ervan niet eens weet
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Lekker chillen op kantoor. Drankje erbij, mis het hapje nog
Als Kim 'ja' zegt dan wil Jeff met haar trouwenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff wil de titel. Hij wil de winnaar zijn.
is toch liefquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Kim 'ja' zegt dan wil Jeff met haar trouwen
Lijkt me ook wel het principe van trouwen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Kim 'ja' zegt dan wil Jeff met haar trouwen
Zeg gewoon dat je naar Kim toe wil want het valt af te lezen aan je voorhoofdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Jeff gaat de proef niet spelen als hij op de stip komt.
Ik las voorhuidquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar Kim toe wil want het valt af te lezen aan je voorhoofd
Kijkcijferkanon Erikquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef Silves het volgende:
Jef..als wij naar huis zijn..wat blijft hier nog over..Wendy die een blik werpt in de loods..Zo gelijk vindt ik dan!!
Wat zie je nu op de streams wat je vorige week nog niet zag?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef D. het volgende:
Ik zie ongeveer 5 uur aan filmpjes van vandaag en gisteren.
Hoogtepunten die ik 'moet' kijken, of gewoon weer inhaken?
Ik kan het cabaret van Bern van vorige week aanraden, maar dat is van vorige weekquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef D. het volgende:
Ik zie ongeveer 5 uur aan filmpjes van vandaag en gisteren.
Hoogtepunten die ik 'moet' kijken, of gewoon weer inhaken?
Goed punt, gewoon inhaken dusquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zie je nu op de streams wat je vorige week nog niet zag?
Babs zit gewoon in een klaagmodusquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Babette kijkt het gewoon nog even aan en als het zo, dat houd ik niet vol, dan ga ik de zomer thuis vieren.
Dat heb ik al gezienquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het cabaret van Bern van vorige week aanraden, maar dat is van vorige week
Ik sla ze overquote:Die filmpjes zijn wel aardig, maar veel geblaat.
@Dotteke had een goed idee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef Varen het volgende:
Een 24 uurs of week opdracht lijkt me een goed plan.
Het is daar kaarten of klagen momenteel😁
Ik heb het donderdagavond zitten kijken en moest soms hardop lachenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezien
Tijdens de roast was de enige keer dat ik Bern grappig vond, dus ik had verwachtingen, en hij maakte het wel waar
Dat ie altijd zo duf is en sloom praat komt omdat ie wat traag is, maar als ie weken over een grap na kan denken dan is ie best leukAl heb je daar IRL natuurlijk niets aan
[..]
Ik sla ze over
Ze hadden het programma beter Een jaar geen leven kunnen noemen aan de kandidaten hun geklaag te horen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef Varen het volgende:
Een 24 uurs of week opdracht lijkt me een goed plan.
Het is daar kaarten of klagen momenteel😁
Kamer 2 met Marciano, Jasper, Bern en Sashaquote:
Zoe al weg?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:38 schreef Flow3r het volgende:
Mensen daar die voor mij nog plezier maken zijn Babet, Wendy, Jeff,Rupie en Moraima.![]()
Stel je voor dat die weg zijn, dan heb je over : Kenzy, Janet, Eunice, Erik,Marciano, Mirthe, Isaac , Imadidin, Bern, Sasha, JW , Jasper
Nou, GEZEL![]()
uiteindelijk hebben ze het wel constant over Jeffquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lachen Jeff uit en het was best grappig eigenlijk
Ja ik denk dat de meesten onderhand wel uitgepraat zijn en wat moeten ze anders doen dan spelletjes spelen, biljarten en pingpongen. De programmamakers laten het ontzettend afweten, ze hebben de meest saaie RLS ooit neergezet, daar kunnen de deelnemers niet heel erg veel aan doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
En toch terug naar de loods, haak ik af...zo saai, zo de finale bereiken met die zombies, niks meer te vertellen onderelkaar, steeds maar dezelfde kut spellen aan tafel.
Oh jah Zoequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe al weg?
Maar saaie mottenballenbende inderdaad. Jammer dat Imi zich zo weinig laat zien, hij kan best scherp en grappig uit de hoek komen, maar doet dat veel te weinig om te zeggen dat ie moet blijven.
Het is nog steeds wachten op diequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe al weg?
Maar saaie mottenballenbende inderdaad. Jammer dat Imi zich zo weinig laat zien, hij kan best scherp en grappig uit de hoek komen, maar doet dat veel te weinig om te zeggen dat ie moet blijven.
Iedereen roept steeds dat het saai is, en dat ze af zullen haken, maar dat roept iedereen al maandenquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
En toch terug naar de loods, haak ik af...zo saai, zo de finale bereiken met die zombies, niks meer te vertellen onderelkaar, steeds maar dezelfde kut spellen aan tafel.
Ja best bijzonder dat er helemaal geen sanctie op dat bakje kapot gooien zit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nog steeds wachten op dieen -10K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |