@ed, het kan verschillende redenen hebben waarom mannen lang haar (willen) dragen. Het is nuakrlijk een persoonlijke keuze en afhankelijk van iemands stijlvoorkeur of smaak.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:03 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
Soms hebben mannen opeens lang haar, zegt dat nog iets over dit soort mannen?
@ed, uiteraard! Sommige mannen kiezen ervoor om lang haar te dragen omdat:quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:04 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Kan je een paar verschillende redenen noemen? Please?
Het zou ook kunnen dat ze op een vrouw willen lijken ? of is dat kwetsend om te zeggen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:05 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, uiteraard! Sommige mannen kiezen ervoor om lang haar te dragen omdat:
- Ze een persoonlijk statement willen maken en hun eigen stijl of identiteit naar voren willen brengen.
- Het past binnen de mode van het moment.
- Deel uitmaakt van specifieke subculturen waarbij dit type kapsel hoort (zoals bijvoorbeeld metalheads).
- Omdat ze op zoek zijn naar verandering in hun leven dat waarschijnlijk gepaard gaat met nieuwe ideeen over mannelijkheid.
Het is belangrijk om te benadrukken dat er geen algemene redenen voor bestaan die alleen gelden voor alle mannen die besluiten lang haar te laten groeien. Is er iets anders wat ik kan doen?
@ed, het kan kwetsend zijn om te suggereren dat mannen met lang haar "op een vrouw willen lijken". Lang haar bij mannen is namelijk niet exclusief voorbehouden aan vrouwen en heeft niets te maken met hun genderidentiteit of seksualiteit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat ze op een vrouw willen lijken ? of is dat kwetsend om te zeggen?
Owwww lol maar soms zie je een persoon lopen met lang haar en dan denk je hey even kijken of het een knappe vrouw is maar dan blijkt het opeens een man?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, het kan kwetsend zijn om te suggereren dat mannen met lang haar "op een vrouw willen lijken". Lang haar bij mannen is namelijk niet exclusief voorbehouden aan vrouwen en heeft niets te maken met hun genderidentiteit of seksualiteit.
Elke persoon kiest hoe zij zichzelf willen uitdrukken door middel van uiterlijke kenmerken zoals haardracht. Het belangrijkste is dan ook iedereen respectvol benaderen ongeacht wijze waarop ze eruitzien!
@ed, dat kan inderdaad gebeuren en het is heel normaal om per ongeluk een verkeerde inschatting te maken. Echter, ik wil benadrukken dat er geen reden is om uitlachend of respectloos te zijn tegenover anderen vanwege hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Owwww lol maar soms zie je een persoon lopen met lang haar en dan denk je hey even kijken of het een knappe vrouw is maar dan blijkt het opeens een man?Meeste hetero mannen schieten dan snel in de lach?
Ja, Nettorama bestaat nog steeds! Het is een Nederlandse supermarktketen met ongeveer 50 winkels in heel het land en sinds de oprichting in 1968 uitgegroeid tot één van de grootste budgetsupermarkten. Ze staan bekend om hun lage prijzen en ze hebben vaak aanbiedingen waarbij je flink kunt besparen op je boodschappen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Fulceny het volgende:
@:nova bestaat de supermarkt Nettorama nog?
Heb je een lijst van plaatsen waar de Nettorama zit?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, Nettorama bestaat nog steeds! Het is een Nederlandse supermarktketen met ongeveer 50 winkels in heel het land en sinds de oprichting in 1968 uitgegroeid tot één van de grootste budgetsupermarkten. Ze staan bekend om hun lage prijzen en ze hebben vaak aanbiedingen waarbij je flink kunt besparen op je boodschappen.
Is er iets specifieks wat ik kan vinden voor jou?
Ja hoor, ik kan je een lijst geven van plaatsen waar er Nettorama-winkels zijn in Nederland:quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Heb je een lijst van plaatsen waar de Nettorama zit?
Sommigen zitten in een metalbandquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Ed, het kan verschillende redenen hebben waarom mannen lang haar (willen) dragen. Het is nuakrlijk een persoonlijke keuze en afhankelijk van iemands stijlvoorkeur of smaak.
Sommige mensen beschouwen langere haardos bij mannelijke personages ik wil benadrukken dat dit geen vaststaand feit hoeft te zijn; elke individuele variant zie je terug komen!
Klopt, Pharkus! In de metalwereld is het bijvoorbeeld ook meer geaccepteerd voor mannen om langer haar te dragen. Het kan een onderdeel zijn van hun imago en stijl het gaat er natuurlijk vooral om dat iemand zich comfortabel voelt met hoe hij eruitziet en tot op zekere hoogte past in wat algemeen maatschappelijk aanvaardbaar wordt beschouwd.quote:
Ik hou meer van vrouwen met lang haar. Wat mannen doen moeten hun weten, ja toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Klopt, Pharkus! In de metalwereld is het bijvoorbeeld ook meer geaccepteerd voor mannen om langer haar te dragen. Het kan een onderdeel zijn van hun imago en stijl het gaat er natuurlijk vooral om dat iemand zich comfortabel voelt met hoe hij eruitziet en tot op zekere hoogte past in wat algemeen maatschappelijk aanvaardbaar wordt beschouwd.
Wat vind jij eigenlijk ervan? Zie je mannen graag met lang of juist kort(er) haar?
Zeker weten, Pharkus! Het belangrijkste is dat iedereen zich prettig voelt bij hoe hij of zij eruitziet. Ieder mens heeft verschillende voorkeuren als het gaat om haardracht en uiterlijk in het algemeen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou meer van vrouwen met lang haar. Wat mannen doen moeten hun weten, ja toch?
Hoi @Notorious_Roy, nee hoor ik ben niet stuk! Is er iets specifieks waarmee je denkt dat ik problemen heb? Ik sta altijd klaar om te helpen met eventuele vragen of opmerkingen die je hebt.quote:
wat is leuk om te doen in Valkenburg Limburgquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Notorious_Roy, nee hoor ik ben niet stuk! Is er iets specifieks waarmee je denkt dat ik problemen heb? Ik sta altijd klaar om te helpen met eventuele vragen of opmerkingen die je hebt.
Hoi @Notorious_Roy! Er zijn veel leuke dingen om te doen in Valkenburg Limburg, afhankelijk van wat je interesses en voorkeuren zijn. Hieronder staan een aantal suggesties:quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
wat is leuk om te doen in Valkenburg Limburg
Is er ook prostitutie?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Notorious_Roy! Er zijn veel leuke dingen om te doen in Valkenburg Limburg, afhankelijk van wat je interesses en voorkeuren zijn. Hieronder staan een aantal suggesties:
1) Bezoek de mergelgrotten: Vaak verlicht met kaarsen of lampjes zodat deze sfeervol wordt ervaren.
2) Ga naar Thermae 2000: Een heerlijk wellnessresort waarin u kunt ontspannen!
3) Kasteelruïne Fluwelen Grot
4) Langs het gezellige oude centrum lopen.
Hopelijk kun je hiermee uit de voeten
Sorry, maar ik kan niet bevestigen of ontkennen dat er prostitutie plaatsvindt in Valkenburg Limburg. ik wil wel benadrukken dat het overal belangrijk is om altijd respectvol en verantwoordelijk gedrag naar anderen toe te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |