abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 19:30:03 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_208864903
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:00 schreef aTypisch het volgende:
Met timber-wieffer-szymanski ben je klaar op het middenveld qua basis, heb je daarachter bullaude, van den belt en wat jeugdspelers

Geld van Kokcu kun je dan stoppen in een buitenspeler en een linker centrale verdediger. Andere basisspelers die vertrekken moet je dan ook direct vervangen.

@:tekloese
Jij overschat Timber steeds.
pi_208864907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 19:27 schreef H.FR het volgende:

[..]
Als we op de juiste manier versterken qua buitenspelers dan hoeven we er per saldo niet op achteruit te gaan. Ook al is Timber geen Kokcu.
Ik reken wel een beetje op Bullaude volgend seizoen. :)
pi_208865384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 19:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Jij overschat Timber steeds.
dat maak je er zelf van

gaat niet de nieuwe ster worden volgend jaar normaal gesproken, maar dat is ook geen vereiste

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2023 20:07:38 ]
pi_208865396
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kokcu ga je nooit 1 op 1 kunnen vervangen. Timber kan prima een gooi doen op die 8-rol, maar om daar nu al dezelfde verwachtingen aan te haken is gewoon onhaalbaar.

Gewoon hopen dat ook hij die juiste stappen kan zetten als Orrie gedaan heeft de laatste twee jaar.
Ik heb het meer over de profielen. Timber is voor mij een fysiek sterke box-to-box speler. Ben ook wel fan van 'm.

Maar een spelverdeler als Kokcu is hij natuurlijk niet. Dat hebben we ook in de thuiswedstrijd tegen AZ kunnen zien.
  zaterdag 22 april 2023 @ 20:09:22 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208865411
Timber wordt ook wel snel afgeschreven

Twee redelijk pittige blessures op rij, speelde op een middenveld dat niet echt in balans was, eerste seizoen.

(Al hoop ik zelf eigenlijk nog steeds dat hij de Geertrol gaat overnemen)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 april 2023 @ 20:11:06 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208865431
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
Timber wordt ook wel snel afgeschreven

Twee redelijk pittige blessures op rij, speelde op een middenveld dat niet echt in balans was, eerste seizoen.

(Al hoop ik zelf eigenlijk nog steeds dat hij de Geertrol gaat overnemen)
Ik ook, lijkt me het ideale scenario
  zaterdag 22 april 2023 @ 20:12:23 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208865444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik ook, lijkt me het ideale scenario
Hij wees Ajax af om die reden dus ik betwijfel het
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 22 april 2023 @ 20:14:51 #33
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208865468
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij wees Ajax af om die reden dus ik betwijfel het
Voortschrijdend inzicht ;)
pi_208866890
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik reken wel een beetje op Bullaude volgend seizoen. :)
Daar speelt hij nu echt veel te weinig voor. Ik reken op hem vanaf het jaar daarna. Dan hebben we nog 1 jaar Szymanski, die we daarna voor rond de 20 wel kunnen slijten als hij een beetje normaal presteert.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_208866936
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
Timber wordt ook wel snel afgeschreven

Twee redelijk pittige blessures op rij, speelde op een middenveld dat niet echt in balans was, eerste seizoen.

(Al hoop ik zelf eigenlijk nog steeds dat hij de Geertrol gaat overnemen)
Ik heb niet het idee dat hij wordt afgeschreven. Maar je kunt niet van hem verwachten dat je met Wieffer/Timber/Szymanski hetzelfde brengt als nu. Dus je moet het middenveld dan wel verder versterken, of op andere plekken spelers halen die het gemis aan de kwaliteiten van Kökcü compenseren. Dat kunnen m.i. prima buitenspelers zijn. Of toch minimaal 1.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_208866957
Ben wel blij dat die netten nu hangen trouwens. Want ze grijpen nu wel echt in. Lekker kut om 3u reistijd te hebben als een of andere mongool het via het gooien van een biertje na 10 minuten laat staken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 22 april 2023 @ 22:02:13 #37
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_208867248
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ben wel blij dat die netten nu hangen trouwens. Want ze grijpen nu wel echt in. Lekker kut om 3u reistijd te hebben als een of andere mongool het via het gooien van een biertje na 10 minuten laat staken.
Ja, dat was (helaas) verstandig na deze gedachtestront van de KNVB.
Makkelijk tweede.
pi_208869303
https://romapress.net/lor(...)ord-talked-too-much/
quote:
"We are very happy, they are an excellent team, but they talked too much," the Italian midfielder said of their opponent for the night. "They talked a lot about revenge, but today we showed that we wanted it more."
Laat het een wijze les zijn. Met dat domme gepraat vooraf geef je de tegenstander alleen maar extra brandstof is weer gebleken. Op het wk zelfde verhaal met oranje tegen argentinie. Je kunt beter helemaal niks roepen of ze 100 veren in de reet douwen.
pi_208869322
Hebben we echt zo veel gepraat over wraak nemen op Roma? Misschien heb ik het gemist dan, lijkt me ook niet echt iets voor dit team dat niet eens wil uitspreken dat we kampioen worden.
  zondag 23 april 2023 @ 02:17:11 #40
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_208869360
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 01:36 schreef F.M.D. het volgende:
https://romapress.net/lor(...)ord-talked-too-much/
[..]
Laat het een wijze les zijn. Met dat domme gepraat vooraf geef je de tegenstander alleen maar extra brandstof is weer gebleken. Op het wk zelfde verhaal met oranje tegen argentinie. Je kunt beter helemaal niks roepen of ze 100 veren in de reet douwen.
Pleur toch op. Gewoon niks van die idioten aantrekken. Ze laten zich opnaaien door wat citaten die ze door de lokale pers voorgeschoteld krijgen. Meestal ook nog uit context en/of slecht vertaald. Vanuit Feyenoord zelf is weinig tot niks gezegd over wraak nemen. Logisch ook, de meeste spelers waren er vorig jaar niet eens bij.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_208869390
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 02:17 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Pleur toch op. Gewoon niks van die idioten aantrekken. Ze laten zich opnaaien door wat citaten die ze door de lokale pers voorgeschoteld krijgen. Meestal ook nog uit context en/of slecht vertaald. Vanuit Feyenoord zelf is weinig tot niks gezegd over wraak nemen. Logisch ook, de meeste spelers waren er vorig jaar niet eens bij.
Dat ajax voor de klasssieker riep favoriet te zijn tegen Feyenoord stelde op zich ook weinig voor, maar geloof me dat Slot dat echt wel gebruikt heeft naar z'n spelers om ze nog extra te prikkelen. Net als Mourinho die paar uitspraken van het feyenood-kamp heeft gebruikt om zijn spelers op te naaien. Het is gewoon niet slim dus laten we ons lekker aan het motto houden waar deze club voor staat: geen woorden maar daden.
  zondag 23 april 2023 @ 02:56:43 #42
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_208869393
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 02:53 schreef F.M.D. het volgende:

[..]
Dat ajax voor de klasssieker riep favoriet te zijn tegen Feyenoord stelde op zich ook weinig voor, maar geloof me dat Slot dat echt wel gebruikt heeft naar z'n spelers om ze nog extra te prikkelen. Net als Mourinho die paar uitspraken van het feyenood-kamp heeft gebruikt om zijn spelers op te naaien. Het is gewoon niet slim dus laten we ons lekker aan het motto houden waar deze club voor staat: geen woorden maar daden.
Mourinho gebruikt van alles, of het waar is interesseert hem geen reet. Maakt niet uit wat je zegt of doet, hij zorgt toch wel voor een rel.

Geef eens voorbeelden van mensen die hebben geroepen dat we wraak zouden nemen.

Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_208869413
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 02:56 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Mourinho gebruikt van alles, of het waar is interesseert hem geen reet. Maakt niet uit wat je zegt of doet, hij zorgt toch wel voor een rel.

Geef eens voorbeelden van mensen die hebben geroepen dat we wraak zouden nemen.

[ afbeelding ]
Kokcu in ieder geval. Slot had ook aangegeven dat die gevoelens er waren. Begrijpelijk hoor, maar houdt dat intern.

Kökçü duidelijk over loting: 'Gelijk het gevoel dat je revanche wil nemen'
  zondag 23 april 2023 @ 03:38:36 #44
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_208869425
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 03:20 schreef F.M.D. het volgende:

[..]
Kokcu in ieder geval. Slot had ook aangegeven dat die gevoelens er waren. Begrijpelijk hoor, maar houdt dat intern.

Kökçü duidelijk over loting: 'Gelijk het gevoel dat je revanche wil nemen'
Revanche willen nemen is grootspraak tegenwoordig? Jij vergeleek het zelf met wat die neuzen deden.

Het was een ander verhaal geweest als iemand had geroepen dat we wel even wraak gingen nemen. Mag je tegenwoordig überhaupt nog zeggen dat je een wedstrijd wilt winnen of is dat ook al respectloos?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 23 april 2023 @ 09:11:08 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208870097
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 02:53 schreef F.M.D. het volgende:

[..]
Dat ajax voor de klasssieker riep favoriet te zijn tegen Feyenoord stelde op zich ook weinig voor, maar geloof me dat Slot dat echt wel gebruikt heeft naar z'n spelers om ze nog extra te prikkelen. Net als Mourinho die paar uitspraken van het feyenood-kamp heeft gebruikt om zijn spelers op te naaien. Het is gewoon niet slim dus laten we ons lekker aan het motto houden waar deze club voor staat: geen woorden maar daden.
Ajax is altijd favoriet voor de klassieker, dat is ook logisch op basis van de statistieken, verder stelt het allemaal weinig voor die psychologie van de koude grond, in Italie is dat ook helemaal niet nodig, die zijn professioneel genoeg.
pi_208870110
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
Timber wordt ook wel snel afgeschreven

Twee redelijk pittige blessures op rij, speelde op een middenveld dat niet echt in balans was, eerste seizoen.

(Al hoop ik zelf eigenlijk nog steeds dat hij de Geertrol gaat overnemen)
Eens, ik baalde er donderdag ook wel van dat je hem niet kon inbrengen. Had prima in die wedstrijd gepast.
#12 is not for sale!
pi_208870111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ben wel blij dat die netten nu hangen trouwens. Want ze grijpen nu wel echt in. Lekker kut om 3u reistijd te hebben als een of andere mongool het via het gooien van een biertje na 10 minuten laat staken.
In de krant las ik dat een grensrechter bekogeld werd.
Bleek het om een bekertje water te gaan en meteen de hele wedstrijd gestaakt.
Het is niet goed te praten, maar staak hem tijdelijk en pleurt die gast uit het stadion en doorrrr.
Definitief staken zou in my humble opinion enkel het geval moeten zijn als er ik noem maar een voorbeeld iemand met een bloedend paasei rondloopt.
Er wordt nu echt een mietjes sport van gemaakt.
Dat ook past met al die regenboog banden en straks lopen ze met draq queen-veren op de rug om weer een aparte minderheid te ondersteunen.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 23 april 2023 @ 09:20:23 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208870131
Vanmiddag poncho mee

Wanbeleid
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208870144
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 03:20 schreef F.M.D. het volgende:

[..]
Kokcu in ieder geval. Slot had ook aangegeven dat die gevoelens er waren. Begrijpelijk hoor, maar houdt dat intern.

Kökçü duidelijk over loting: 'Gelijk het gevoel dat je revanche wil nemen'
Net na de loting krijgt onze aanvoerder een vraag over de tegenstander. Nou poe poe :')
  zondag 23 april 2023 @ 09:27:17 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208870171
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 09:22 schreef CR7 het volgende:

[..]
Net na de loting krijgt onze aanvoerder een vraag over de tegenstander. Nou poe poe :')
Echt bizar ook dat ze het hebben over revanche na een verloren finale zeg
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')