Het gaat om evenementen en niet om eten.quote:
Wow, nu snap ik het ook ja. Flinke gaten. Dat gefriemel elke minuut helpt ook niet erg mee denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[spoiler]Ik snap Marciano wel![]()
[ afbeelding ]
ook hier de camera checken
50,- Zalando is ook belangrijker, dan wat fun met de groepquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral omdat er blijkbaar bij zijn die niet eens ¤50 af wilden staan, maar ik denk dat denken teveel gevraagd is.
Via een omweg zet Eunice de mensen aan het denken door het niet direct te zeggen. Maar gewoon zelf een beslissing om haar 300 euro af te staan. Jeffrey gooit het in de groep en stelde die vraag direct tijdens zijn manager periode.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan gaat die stelling van die 50,- toch in de kast. Ook geen nut om dat dan weer aan te halen.
Er staat doneren in de huishoudpotquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat om evenementen en niet om eten.
En toen hebben ze tegen gestemd, dan is het Eunice toch vrij om haar 300,- ter beschikking te stellen voor de groep. Wat is daar mis mee? Ow wacht, het was Jeff zijn idee. Toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Via een omweg zet Eunice de mensen aan het denken door het niet direct te zeggen. Maar gewoon zelf een beslissing om haar 300 euro af te staan. Jeffrey gooit het in de groep en stelde die vraag direct tijdens zijn manager periode.
Heb je de speech gevolgd van Eunice?quote:
Het is net, alsof ze het masker wat ze gister op had nu weer heeft opgezetquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:50 schreef Shrien het volgende:
[..]
Bekijk op je telefoon, dan heb je er geen last van 🤡
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.quote:
Ja, zo had ik het ook begrepen dat de 300 euro niet voor eten gebruikt mocht worden dus helpt storten in de huishoudpot niet om meer eten in huis te halen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
Esther, Eunice de volgers van Jw..gaan en gingen voor manager, Jw is er nog steeds niet bovenop dat hij heeft verloren toen.en de verstokte roodstemmer laat zijn vrouwtje alles doen nu..
Wat doet ze met die lippen dan dat ze zo opgeblazen zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.
Er schijnt lippenstift te zijn, waar je lippen van opzwellen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doet ze met die lippen dan dat ze zo opgeblazen zijn?
Zitten er dan ventieltjes aan de binnenkant, dat ze die lippen opblazen of leeg laten lopen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het vandaag minder opgeblazen lippen zijn dan de afgelopen tijd. Misschien dat ze toch een beetje geluisterd heeft.
Ik ken het spul, maar dat ze daar zo van opblazenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er schijnt lippenstift te zijn, waar je lippen van opzwellen.
Ik wist het bestaan ervan niet eensquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het spul, maar dat ze daar zo van opblazen
Voor over iemand slecht praten?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:58 schreef Silves het volgende:
Zooi weer slecht praten over Jef..wacht op het moment dat ze het zegt in zijn gezicht,,moet toch wel geel worden voor Zooi.
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor over iemand slecht praten?
Dan had Jef al thuis gezeten.
Sterker, de halve ploeg
Het is een mooi gebaar maar tegelijk lachen ze je gewoon uit want dan kun je net zo goed meerdere stellingen erin gooien. Ze halen namelijk als huishoudelijke producten vanuit de prijzenpot en zo kun je dat ook met aankleding voor evenementen doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denken
Het gaat om het idee erachterquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een mooi gebaar maar tegelijk lachen ze je gewoon uit want dan kun je net zo goed meerdere stellingen erin gooien. Ze halen namelijk als huishoudelijke producten vanuit de prijzenpot en zo kun je dat ook met aankleding voor evenementen doen.
Ow ja, want dat zeggen ze allemaal in elkaar gezichtquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.
Tot het bot. De almachtige Jeffquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zooi moet gewoon naar Jef gaan en zeggen wat ze zit rond te spreiden, Ik ga op je stemmen omdat...ect.
Wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, want dat zeggen ze allemaal in elkaar gezicht
Owwquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zit je op de verkeerde plek daar in de loods
JW is bovendien totally in de ban van Eunice dus die volgt slaafsquote:
Roddelen doen die anderen net zo hard, en die zeggen ook nooit tegen de persoon dat hij of zij op hem of haar zal stemmen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Van mij mag ze laat haar de boodschappen doen en geniet van het moment dat er plotseling 20.000 minder in de prijzenpot zitquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe als manager gaat alle perken te buiten en lijken wel NK-praktijken waarbij een jonge telg per se op de troon moet
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW is bovendien totally in de ban van Eunice dus die volgt slaafs
De één doet het meer dan de anderquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
Iedereen praat daar over mekaar maar het gaat erom met welke intentie en hoe je het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |