Het schilderij komt in de andere wc begreep ik. Met de hexagontegeltjes.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:59 schreef deedeetee het volgende:
Iets van Jeroen Bosch, dat valt er wat te kijken.![]()
Hooiwagen Kleurt mooi bij geel.
En de Nachtwacht? Die figuren zullen ook kleiner zijn dan 1 groot portret. Of willen jullie echt een portret van 1 persoon?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:13 schreef SQ het volgende:
Nee dat gaat het sowieso niet worden. Ook geen zwanen, bloemen of schepenEn het schilderij komt niet in de ruimte met de gele tegels.
We komen er wel uit hoor, moet alleen even durven kiezen
True. Iets soortgelijks dan (meerdere figuren i.pv. een portret)?quote:
Dan zitten de Paw Patrol pups je ineens aan te staren op het toilet!quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie kinderen hier ook inbreng in? Als in voorkeur voor een afbeelding/kleur?
Deze is heel vet qua kleuren! ❤❤❤quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:49 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Deze icm de hexagonGitaar dr bij voor de schaal
![]()
Waarom zouden die inbreng moeten hebben?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie kinderen hier ook inbreng in? Als in voorkeur voor een afbeelding/kleur?
Het is ook hun wc?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zouden die inbreng moeten hebben?
IMO mogen inwonende kinderen er gebruik van maken maar is er jack shit van hunquote:
Och, we vragen hun mening en doen er niets mee als die afwijkt van de onzequote:
Over het algemeen heb je gelijk, maar een portret is wel van een andere categorie. Wij hebben een portret in de woonkamer hangen en als we op de bank zitten lijkt het alsof-ie ons aankijkt. Dat is een beetje freaky, ook al weet je dat het geen mens van vlees en bloed is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef yinu het volgende:
Ik vind juist het idee van een portret zó groot opblazen dat je het vanaf de pot niet meer in z’n geheel overziet heel tof. Dan wordt het van dichtbij haast abstract.
Gewoon doen dus!
Zelf blijf ik automatisch, ook na heel lange tijd, nog naar kleine details kijken. De dame heeft ontzettend veel details, de ketting, het kant, de kleding. Heb je steeds wat te kijken als je op de wc zitquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:18 schreef SQ het volgende:
Oh ja dat er behang komt is zeker. En we zijn nu ook wel down to 2.
Maar dan nog, kiezen...
[ afbeelding ]
(Het is behang van 350 euro dus ik wil wel graag meteen goed kiezen)
Daar heb je wel gelijk in. Maar op een wc denk ik dat je juist door de kleine ruimte het uitvergrote portret alleen in z’n geheel als ‘gezicht’ kunt waarnemen als je de deur opendoet en genoeg afstand hebt. Als je er in bent, denk ik dat je het niet meer als portret waarneemt.quote:Op zondag 30 april 2023 07:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je gelijk, maar een portret is wel van een andere categorie. Wij hebben een portret in de woonkamer hangen en als we op de bank zitten lijkt het alsof-ie ons aankijkt. Dat is een beetje freaky, ook al weet je dat het geen mens van vlees en bloed is.
Hier zou ik bijv. niet zo blij van worden: laat ons rustig eten.![]()
[ afbeelding ]
Giet geen melk op m'n hoofd.![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Terwijl een opgeblazen schilderij met detail het juist mogelijk maakt om zo'n schilderij op een andere manier te bekijken:
[ afbeelding ]
Dus ik snap de twijfel wel. Maar wat kleur en sfeer betreft wordt het sowieso tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit om te zeggen dat ik dat melkmeisje-plus-lelijk-bloemenbehang in élke situatie een rode kaart zou willen geven, of ze nou melk op je hoofd giet of gewoon in een kom![]()
quote:Op zondag 30 april 2023 10:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar op een wc denk ik dat je juist door de kleine ruimte het uitvergrote portret alleen in z’n geheel als ‘gezicht’ kunt waarnemen als je de deur opendoet en genoeg afstand hebt. Als je er in bent, denk ik dat je het niet meer als portret waarneemt.PanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit om te zeggen dat ik dat melkmeisje-plus-lelijk-bloemenbehang in élke situatie een rode kaart zou willen geven, of ze nou melk op je hoofd giet of gewoon in een kom![]()
disclaimer
Plus inderdaad dat je hopelijk niet de hele avond op de wc gaat zitten.quote:Op zondag 30 april 2023 10:49 schreef SQ het volgende:
Op je bank vind ik ook echt wel van een andere orde dan je wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |