Dit viel mij ook op, die lichtrand. Ik vind dat spiegels met dit soort verlichting vaak veel te fel zijn trouwens. Misschien ligt dat aan mij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef SQ het volgende:
We gaan nog wel iets doen aan de lichtrand van de spiegel want die schijnt nu eigenlijk te ver door naar de zijkanten. Ik vind het mooier als het alleen achter de spiegel is verlicht.
En ik denk dat er nog een spotje op het gezicht van Maria moet
Zo fel is het niet hoor, al helemaal niet op donkerbruine muren en plafondquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:46 schreef yinu het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op, die lichtrand. Ik vind dat spiegels met dit soort verlichting vaak veel te fel zijn trouwens. Misschien ligt dat aan mij.
Maar verder: wat ontzettend gaaf geworden zeg!![]()
![]()
En wat een volharding. Maar dan heb je ook wat.
Hoe is het met de andere plee? Nu wel heel benieuwd naar!
Cliffhanger! Ik blijf benieuwd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Zo fel is het niet hoor, al helemaal niet op donkerbruine muren en plafondMaar op een foto oogt het toch anders dan in het echt.
Andere plee moet dus nog geverfd maar omdat we 2 kleuren gebruiken duurt dat een paar dagen (eerst moet de lichte verf goed droog zijn, anders kan ik er geen tape op plakken).
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef Shandaly het volgende:
Ik vind die witte rand prachtigNetjes gedaan!!
![]()
Maar misschien had de tegelwand dan ook diezelfde witte rand moeten hebben om het optisch wat groter te laten lijken... daar het bovenste randje af bikken is zeker geen optie he?
Met die plint zo is het kloppend en ziet er niceeeee uitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb er net ff een stuk plint tegenaan gezet maar dan voelt t wel kloppender:
[ afbeelding ]
Ik wacht toch nog even met overschilderen
niks meer aan doen, alleen nog een lampje ophangenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb er net ff een stuk plint tegenaan gezet maar dan voelt t wel kloppender:
[ afbeelding ]
Ik wacht toch nog even met overschilderen
+1quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:00 schreef yinu het volgende:
Ik ben voor alles blau maar nu je die rand er zo netjes op hebt zitten zou ik het zelf denk ik volzetten met asseswaares en dan een paar weken zo laten om de prachtige lijn te bewonderen. Het staat wel mooi met de plint. En dan zou ik het als kerstvakantieprojectje alsnog volkladden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |