Wel fatsoenlijk gekleed heaquote:
Ga je naar Houten Centrum 😎quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ikkan vreselijk veel haast gaan maken om de trein van een half uurtje eerder te pakken maar danmoet ik extra overstappen en daar heb ik geen zin in. En het is zaterdag dus we doen gewoon lekker rustig aanEn geen idee waar ik vanavond mee thuiskom
Ofjah, vanmiddag.
ja en dan een half uur lopen naar Expo centerquote:
Shit. Ik wilde alleen een kort rokje aan vandaagquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijk gekleed heaAnders problemen
![]()
[ afbeelding ]
😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan een half uur lopen naar Expo center
Ik ben gisteren nog even de stad in gelopen voor wat budgetjesquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Mn.X gaat ouwe stenen ( en mensen) kijken.niks kopen zegt-ie
Als je om 17 uur op CS Utrecht spoor 19 bent, krijg je een geweldig concert!quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog even de stad in gelopen voor wat budgetjesga niet dat hele eind lopen om gewoon wat mensen te spreken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. als treinenliefhebber ken je de “Karel”. Zelf vermoed ik dat het de trein naam is…![]()
Zwaarquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes denk aan mij, sushi klappen als shotjes bodem. Ik ben te oud
Jij krijgt een in excelsis Deo tagquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jommes als ik dood ben wil ik ook geen in memoriam tag, kunnen jullie dat in de gaten houden.
Kthxbai
Financiers?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn man was naar m'n favoriete bakker geweest om lekkere dingetjes te halen voor mij. En nu heb ik naast de befaamde eierkoeken met hele hazelnoten nog een favoriet. Maar het frustreert me dat ik de naam niet weet. Het smaakte een beetje als een gevulde koek, maar dan niet zo zwaar. De structuur was geweldig. Een beetje smeuīg, maar toch ook luchtig met een krokant bovenkantje alsof er krokante suiker in zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |