Nee, jij doet iets als een Reddit post af als onzin want linkse echokamer. Dat doe je vaker maar dat benoemen is opeens populistisch narratief blijkbaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 00:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk adoreren = Rechts conservatief zekerPopulistisch narratief doordrukken , geen kind van de logica school enzo?
Hoe doe ik die Reddit post af als onzin? Ik heb er nog geen waardeoordeel over gegeven. Op het moment dat er gezegd wordt dat "de meeste mensen" het toxisch vinden, vraag ik alleen maar waar @Terecht dat op baseert. Boute uitspraken zijn leuk voor de bühne, maar onderbouw ze dan. Dat jij dit interpreteerde als zijnde dat ik het onzin vind want links... Tja, daar kan ik niks mee.quote:Op woensdag 26 april 2023 01:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, jij doet iets als een Reddit post af als onzin want linkse echokamer. Dat doe je vaker maar dat benoemen is opeens populistisch narratief blijkbaar.
Mij nu iets in de schoenen schuiven wat ik uberhaupt niet zeg en dan op basis van die toegeschoven mening een conclusie trekken over mijn logica is apart.
quote:In replies to some of the tweets from @HunterFloofyFox, users frantically tagged Musk: "@elonmusk this guy has taken a 13 year old boy, take his account down and retweet the amber alert," one user tweeted the day after the teen was kidnapped.
Musk did not reply. Archives of the account preserved online indicate that the account belonging to the suspect stayed online at least through Jan. 1 -- five days after the abduction.
Maar wat heeft bluesky wat post.news niet heeft bv?quote:
Jack Dorsey?quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wat heeft bluesky wat post.news niet heeft bv?
En die is straks weer vertrokken en dan later zit men weer met Musk 2.0.quote:
Of Musk 1.0 die het gewoon ook koopt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En die is straks weer vertrokken en dan later zit men weer met Musk 2.0.
Heh, dat zou idd ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Musk 1.0 die het gewoon ook koopt.
Op dit moment nog niet veel, maar het idee van BlueSky is dat het een open protocol heeft en dat je dus in theorie je eigen servers & clients zou moeten kunnen gaan maken en hosten. Net zoals Mastodon.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wat heeft bluesky wat post.news niet heeft bv?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En die is straks weer vertrokken en dan later zit men weer met Musk 2.0.
Zoals Mastodon iddquote:Although the Bluesky app has many similarities to Twitter, its key difference is that it is organized around a decentralized system. That means user data can be stored on independent servers rather than ones owned by the company, and that in the future, users will be able to develop their own servers that they can use with communities of their choosing.
“People have been saying for years that it would be great if users could own their data and their relationships; if we could have transparent algorithms and algorithmic choice; if there could be more accountability and user control over how social platforms are moderated,” Graber wrote in a blog post last month. “We’ve now designed and built a system that we think achieves the goals stated above.”
Waardoor het in principe ook niet gekocht kan worden. Maar we gaan zien of het ook zo uitpakt in de praktijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
Maar denk dat Dorsey inmidels wel geleerd heeft van fouten die er gemaakt zijn bij Twitter 1.0.
Uit een ander artikel:
[..]
Zoals Mastodon idd![]()
Maar er is dus geen enkel voordeel om te switchen naar zijn platform tov Mastodon of post.news?quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
Maar denk dat Dorsey inmidels wel geleerd heeft van fouten die er gemaakt zijn bij Twitter 1.0.
Uit een ander artikel:
[..]
Zoals Mastodon idd![]()
Geen idee hoe het in de praktijk gaat uitwerken. Ik merk wel dat de mensen die ik volg ivm met de Am. politiek (de enige reden waarom ik op Twitter zit) hun buik vol beginnen te krijgen van Musk's beleid maar nog wel steeds op Twitter posten terwijl ze zich wel op andere platforms hebben aangemeld.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar er is dus geen enkel voordeel om te switchen naar zijn platform tov Mastodon of post.news?
Eigenlijk ontlopen al die sociale media elkaar niet veel qua features. Het gaat er vooral om waar de users zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar er is dus geen enkel voordeel om te switchen naar zijn platform tov Mastodon of post.news?
quote:Op zondag 30 april 2023 00:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het in de praktijk gaat uitwerken. Ik merk wel dat de mensen die ik volg ivm met de Am. politiek (de enige reden waarom ik op Twitter zit) hun buik vol beginnen te krijgen van Musk's beleid maar nog wel steeds op Twitter posten terwijl ze zich wel op andere platforms hebben aangemeld.
Het hangt er denk ik een beetje vanaf of content-makers de stap gaan maken om definitief te vertrekken bij Twitter en waar dan het merendeel terecht komt.
Ja, dus het gaat om het netwerk effect. Jack, geen Jack, features ... het gaat om waar de mensen zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eigenlijk ontlopen al die sociale media elkaar niet veel qua features. Het gaat er vooral om waar de users zitten.
Heb jij de perceptie dat mensen van Twitter afgaan?quote:Op zondag 30 april 2023 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
en met zijn debiele gedrag er voor zorgt dat mensen ondanks het enorme netwerk op twitter, wat het juist zijn waarde gaf, alsnog willen overstappen.
Ik hoef toch niet van Twitter af om een andere app te gebruiken?quote:Op zondag 30 april 2023 00:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb jij de perceptie dat mensen van Twitter afgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |