Wie liggen er dubbelbeds onder hun ?!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Bern ziet liever dat Jasper het haalt, dan Jeffrey faalt.. Omdat hij zelf dan ook veiliger is zegt Sas.
Eh... right ..
Die luisteren zeer zeker mee maar om hele andere redenenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Bern: ik hoop dat ze meeluisteren en weten dat het tijd is.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
Heb geen beeld maar wel geluid en daarin klinkt Bern als een gehavende soldaat die moet worden achtergelaten aan het front
'Stop maar met dansen Rupi, we hebben al op het rode kruis gedrukt, stoppen!!!'quote:
Dan zeg je het net tegen de verkeerdequote:Op vrijdag 21 april 2023 22:58 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy heeft hem 'vriendelijk verzocht niet meer te dansen' zegt ze op k2
Ja ze kwam het trots vertellen op K2 zo van dat heb ik mooi even geregeld! Eens zien wat Rupert ermee doet!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zeg je het net tegen de verkeerde
![]()
Rupi stond zojuist gewoon te twerkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze kwam het trots vertellen op K2 zo van dat heb ik mooi even geregeld! Eens zien wat Rupert ermee doet!
Laat hem lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi stond zojuist gewoon te twerken
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
Heb geen beeld maar wel geluid en daarin klinkt Bern als een gehavende soldaat die moet worden achtergelaten aan het front
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Kijk het liefdeskoppel er gezellig bij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |