Tuurlijk feest ze nooit met Bern. Bern is een saaie knuppel en je weet gewoon dat het al uit gaat voor ze ook maar in de buurt komen van het eind v/h programma. En dat stel dat het niet gebeurt het wel snel uitgaat na het programma.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Vrijmibo, Bern al op zijn kop gekregen van Sas ? Of hangt ze weer bij Jappie![]()
ze feest nooit met Bern
Erg wel jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe : "Wendy is vergeten te downloaden"
Ja lieve schat Wendy zat vanmiddag een paar uur achter de computer omdat iemand Zalando aan het shoppen was
Wat viel er dan te downloaden ?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe : "Wendy is vergeten te downloaden"
Ja lieve schat Wendy zat vanmiddag een paar uur achter de computer omdat iemand Zalando aan het shoppen was
Ik denk een tracklist.quote:
de spotify playlist ofzo. Ze hebben daar geen wifi denk. Dus ze moeten vooraf iets downloaden als ze het willen gebruiken op de tablet.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze stelt wel weer dé vragen hoor....
Eunice: "Welke mensen hier in de loods trekken jou aan?"
JW wijst haar aan
Eunice giebelt: "In plaats van mij! Bij iemand die hier in de loods loopt waarbij je voelt eigenlijk al van, dan moet je kijken"
JW wijst haar weer aan
Eunice giebelt weer: "Los van mij! Iemand anders, vanaf het begin"
JW wijst weer haar aan.
Ik wissel steam...
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel watquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:11 schreef xsaskiax het volgende:
Hier is het weer gezellig!
Jeffrey, Babette, Wendy, Janet, Moraima, Zoë (die overal tussendoor schettert), Rupert en Imadiddin.
Ze hebben het over het koninklijk huis en weten er heel wat van, is lachen![]()
Verder zitten ze te lachen en te kletsen
Die zijn ook niet gezelligquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel wat
vind Ice sowieso de laatste week andersquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel wat
Nee maar je ziet nu wel dat de groep weer gaat veranderen en dat er weer andere groepen gaan ontstaan , daar ben ik wel benieuwd naarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |